سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوچتینو:دو اشتباه بزرگ ما باعث صعود یووه شد/ ما شایسته‌تر بودیم

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از شکست مقابل یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: دو اشتباه بزرگ تیمش باعث صعود یووه شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه ویمبلی لندن برابر یوونتوس به میدان رفت و در حالی که با گل هیونگ مین سون 1-0 از حریف قدرتمند خود جلو بود و در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت، در عرض سه دقیقه 2 گل از ایگواین و دیبالا خورد و حذف شد.


مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در پایان بازی به شبکه BT Sport گفت: در کمتر از سه دقیقه ما دو گل خوردیم - دو اشتباه بزرگ - و به همین دلیل حذف شدیم.

در هر دو بازی رفت و برگشت ما برای صعود شایسته تر بودیم. من به تیمم افتخار می‌کنم. تا زمان گل اول فوتبالی فوق‌العاده را ارائه کردیم و بر بازی مسلط بودیم.البته ناراحتیم که حذف شدیم اما شکست هم بخشی از پیشرفت است. ما به کارمان ادامه می‌دهیم اما واقعاً ناراحتیم.

سرمربی تاتنهام افزود: ما موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم. واضح است که ما شایستگی بیشتری داشتیم. در فوتبال شایستگی مطرح نیست و شما باید گل بزنید و گل نخورید.آنها فقط دو یا سه بار به سمت دروازه ما نزدیک شدند-نه بیشتر- اما آنها تیم با کیفیتی هستند و اگر اشتباه کنید گل خواهند زد.

پوچتینو در پایان گفت: "ما با یک تیم بزرگ دیگر بازی کردیم. برای ما سخت بود. این بازی برای آینده بسیار مثبت بود. شما به این نوع بازی و تجربه نیاز دارید تا به عنوان یک بازیکن بتوانید در این سطح رقابت کنید. "


انتهای پیام/

پوچتینو: ما برای صعود شایسته بودیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.