سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند پولشویی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری باند ۵ نفره ای که با دریافت خسارت دیه بیمه عمر با مدارک جعلی پولشویی کرده بودند، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در راستای مبارزه با پولشویی و در پی اطلاع واصله از اداره کل بازرسی استان با هماهنگی قضایی ، پرونده به پلیس آگاهی ارسال و توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای باند پولشویی با تهیه و ارائه اسناد و مدارک جعلی موفق به دریافت چک های پرداخت خسارت بیمه عمر به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال شده بودند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: متهمان به منظور پنهان ماندن عواید حاصل از فعالیت های مجرمانه و تحصیل مال نامشروع با طرح و نقشه قبلی افرادی که اغلب بی سواد یا کهنسال بوده را شناسایی و با اخذ وکالت از آنان و افتتاح حساب بانکی به نام آنها پس از دریافت خسارت بیمه عمر مبالغ را به حسابهای افتتاح شده واریز و در فرصتی دیگر آن را برداشت و به حساب خود انتقال می دادند.

 

وی تصریح کرد : با هماهنگی قضایی، متهمان به پلیس آگاهی دلالت و اقدامات لازم در خصوص انسداد حسابهای بانکی آنان و وصول وجوه تحصیل شده انجام و در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

 

 انتهای پیام/ع

انهدام باند پولشویی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.