سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کمیته امداد پل‌دختر مطرح کرد؛

جمع آوری هدایای مردم پل‌دختر در ۱۱ پایگاه نیکوکاری

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پل‌دختر گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ۱۱ پایگاه ثابت و سیار در سطح این شهرستان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

نبی اله ناظری گفت: از این تعداد سه پایگاه ثابت در کمیته امداد، خیابان هفتم تیر و میعادگاه نماز جمعه پلدختر و هشت پایگاه به صورت سیار در بین صنوف، مدارس و ادارات کمک‌های مردم به نیازمندان را جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: در هفته نیکوکاری ۲ هزار پاکت در سطح مدارس پل‌دختر توزیع‌شده و دانش‌آموزان در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان همان مدرسه اهدا کنند.

مدیر کمیته امداد پل‌دختر گفت: جشن نیکوکاری به مناسبت آغاز سال جدید با شعار جوانه لبخند می‌کاریم با هدف کمک به تأمین نیاز‌های خانواده‌های نیازمند از دیروز آغاز شده و تا هجدهم اسفند ماه ادامه دارد.

ناظری تصریح کرد: امروز  پنج‌شنبه روز دوم از جشن نیکوکاری در خیابان هفتم تیر شهر پل‌دختر و روز جمعه ۱۸ اسفندماه در میعادگاه نماز جمعه این پایگاه‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: کمیته امداد تلاش دارد کمک‌های جمع‌آوری‌شده جشن نیکوکاری را پیش از آغاز سال جدید و متناسب با نیاز خانوار‌های محروم توزیع کند.

مدیر کمیته امداد پل‌دختر گفت: مردم این شهرستان سال گذشته در جشن نیکوکاری حدود ۱۰۰ میلیون ریال هدایای نقدی و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های غیر نقدی به خانواده‌های نیازمند اهدا کردند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

ناظری در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون سه هزار خانوار با جمعیت هفت هزار و ۵۰۰ نفر زیرپوشش کمیته امداد پل‌دختر هستند که شامل ایتام، زنان بی‌سرپرست، بیماران لاعلاج، خانوار‌های زندانی و سالمندان نیازمند است.

مدیر کمیته امداد پل‌دختر گفت: ۱۰ درصد جمعیت این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد است که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/د

۱۱ پایگاه نیکوکاری هدایای مردم پل‌دختر را جمع‌آوری می‌کنند

برچسب ها: کمیته امداد ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.