سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهچراغ (ع) شادمان در شب میلاد حضرت فاطمه (س)

سومین حرم اهل بیت (ع) در شب ولادت حضرت فاطمه (س) غرق در نور و شادمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در شب میلاد حضرت فاطمه (س) صحن و سرای حرم‌ مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) سراسر شادی و سرور است.

صحن و سرای حرم‌های مطهر شاهچراغ(ع) چراغانی شده و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت در شب میلاد دردانه آل کساء به سخنرانی و مولودی خوانی می‌پردازند.

حجت الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: جشن میلاد بانوی بزرگوار اسلام امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم احمدی و محمدی آغاز می‌شود که سخنرانی این برنامه را حجت‌الاسلام ماندگاری و حجت‌الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی بر عهده دارند.

مدح و منقبت و مولودی‌خوانی برای حضرت فاطمه زهرا (س) نیز توسط مداح اهل بیت حاج خلیل نگهبان انجام می‌شود و زائران و مجاوران حرم احمدی ارادت خود را به این بانوی گرامی نشان می‌دهند.

پخش نقل و شیرینی، قرائت دعا و صلوات خاصه و عطرافشانی حرم از دیگر برنامه‌های حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) در زادروز ولادت بانوی دو عالم است.

جواد یزدانی کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: مراسم جشن و سرور ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در حرم مطهر امامزادگان فارس برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: برپایی نمایشگاه و ایستگاه صلواتی، اجرای گروه تواشیح، سخنرانی، مولودی‌خوانی و جشن و سرور از برنامه‌های میلاد دخت نبی مکرم اسلام در بقاع متبرکه است.
انتهای پیام/ر

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.