سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی شیراز در همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های اقدام پژوهشی

نخستین همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های اقدام پژوهشی در آموزش و پرورش در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرسول احمدی معاون پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس در نخستین همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های اقدام پژوهشی در آموزش و پرورش، در باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: ۴۰ درصد فرهنگیان استان فارس به صورت داوطلبانه در فعالیت‌های اقدام پژوهی فعالیت دارند.

وی بیان کرد: استان فارس به عنوان یکی از مبتکران طرح اقدام پژوهشی در کشور با فرهنگ سازی مناسب زمینه گرایش همه فرهنگیان و دانش آموزان استان را به مقوله اقدام پژوهی فراهم کرده است.

احمدی راه اندازی همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های اقدام پژوهشی در آموزش و پرورش را ناشی از استقبال گسترده دانش آموزان و فرهنگیان استان دانست و افزود:از مهمترین محور‌های این همایش، اقدام پژوهی و استفاده از فناوری‌های نوین در کلاس درس، اقدام پژوهشی و سند تحول بنیادین، اقدام پژهشی و تجارب معلمان در اصلاح رویکرد، اقدام پژوهی در نظام آموزش و پرورش، فرصت‌ها و چالش‌های آن، اقدام پژوهی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی است.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این همایش علاوه بر مسئولان استانی و شهرستانی، برترین‌های اقدام پژوهی استان، هسته‌های پژوهشی نواحی آموزش و پرورش شیراز و همچنین رابطین پژوهشی آموزش و پرورش سراسر فارس حضور دارند.

وی تصریح کرد: ۴۰ درصد فرهنگیان استان فارس به صورت داوطلبانه در فعالیت‌های اقدام پژوهی فعالیت دارند، به طوری که در جشنواره اقدام پژوهی امسال بیش از ۶ هزار عنوان فعالیت اقدام پژوهی به دبیرخانه این جشنواره در فارس ارسال شده است.

احمدی ادامه داد: از ۶۰۰ چکیده مقاله ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ملی در شیراز، ۲۲۰ مقاله از مجموع چکیده مقالات دریافتی، به عنوان مقالات برتر معرفی شده اند که از این تعداد ۹۰ مقاله در این همایش ملی ارائه می‌شود و ۳۴ مقاله به صورت سخنرانی، ۵۷ مقاله به صورت پوستر و ما بقی نیز در ویژه نامه این همایش چاپ می‌شود.
انتهای پیام/ت

برگزاری نخستین همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های اقدام پژوهشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.