سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره غذاهایی با عطر و طعم ایرانی در سنندج

جشنواره غذاهایی با عطر و طعم ایرانی در بین 37 مدرسه شهر سنندج درهتل شادی برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جشنواره غذاهایی با عطر و طعم ایرانی در بین 37 مدرسه شهر سنندج  صبح امروز درهتل شادی این شهر برگزار شد.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ در رابطه با برگزاری این جشنواره گفت: امسال اولین سال برگزاری این جشنواره بوده و در دوره دخترانه انجام گرفته است.

اکبر منجمی افزود: با هدف ایجاد روحیه تعاون و همکاری و بروز خلاقیت های خودشان در راستای اهداف برنامه های درسی به خصوص در رشته مدیریت خانواده و تربیت کودک دانش آموزان را به این جشنواره دعوت کردیم.

وی افزود: برانیم که از این به بعد هرساله این جشنواره را برگزار کرده و همچنین برای مقاطع پسرانه نیز متناسب با فعالیت های آنها جشنواره و نمایشگاه هایی را راه اندازی خواهیم کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل نیز اظهار داشت: حدود 37 مدرسه در گروه های 3 نفره در این جشنواره شرکت کردند و ما شاهد استقبال خوبی از سوی دانش آموزان بودیم.

مهدی نامدار نیز به دیگر اهداف این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان دختر در مقاطع متوسط اول و دوم ، هنرستان ها و همچنین آشنایی دانش آموزان با سبک های مختلف طبع غذای ایرانی است.

انتهای پیام/ د م

جشنواره غذاهایی با عطر و طعم ایرانی در سنندج برگزار شد

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.