سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکس نوشته ویژه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) مجموعه‌ای از عکس نوشته های ویژه روز زن و مادر را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از خاطرات شیرین و معنویت از مادران مهربان، فرزندان با محبت و همسران با وفا است.  این روز به یُمن ِ زاد روز بانوی نمونه اسلام ، حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) ، روز مادر نام گرفته است.

بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم است و تنها زنیست که پدرش معصوم ، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام (ص) به او لقب " اُم ابیها " داده است ، یعنی زنی که برای پدرش همچون مادر بود.

 اگرچه دوران زندگی حضرت زهرا (س) کوتاه بود اما زندگانی پر برکت و درخشان وی، آن بانوی بزرگوار را به الگویی بی نظیر برای تمام زنان عالم در طول تاریخ مبدل ساخته است. زنی که کودکی اش را در خانه شخص اول اسلام – پیغمبر اکرم (ص) – و دوران بچه داری را در خانه دومین شخصیت ممتاز اسلام –علی (ع) – گذراند و دو امام معصوم - امام حسن (ع) و امام حسین (ع) -  و دو دختر فداکار و شجاع - زینب و ام کلثوم - را به جامعه تحویل داد.

 به همین مناسبت، مجموعه‌ای از عکس نوشته تبریک روز زن، روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

 

 عکس نوشته تبریک روز زن و روز مادر

 

عکس پروفایل ولادت حضرت زهرا (س) و  روز مادر

 

  

عکس پروفایل روز مادر و ولادت حضرت فاطمه (س)

 انتهای پیام/

 عکس پروفایل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.