سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت بیش از 100 نفر در حوادث ویژه هرمزگان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان گفت:صد و 7 نفر در هرمزگان در 11 ماه امسال در حوادث ویژه کشته شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس اسدی  رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان از فوت صد و 7 نفر در هرمزگان در 11 ماه امسال در حوادث ویژه خبر داد.

وی افزود:به حوادثی که در یک تصادف بیش از 4 مصدوم و 2 فوتی داشته باشد، ویژه گفته می شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان گفت: اینگونه تصادف به لحاظ وسعت حادثه، شدت و تعداد مصدوم، بزرگتر از حوادث معمول بوده و باعث به وجود آمدن شرایطی می شود که برای برطرف کردن آن نیاز به اقدام های اساسی و فوق العاده است.

 اسدی افزود:در این مدت 284 مورد حادثه ویژه با 748 مصدوم دراستان رخ داده است.

وی گفت:از مجموع مصدومان 732 نفر توسط ماموران اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل و مابقی در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان گفت: حوادث ترافیکی با تعداد مصدوم بالای 5 نفر، با فراوانی 106 مورد و 657 مصدوم و فوتی، بیشترین حادثه ویژه تا پایان بهمن ماه بوده است.

اسدی میانگین تعداد ماموریت های روزانه اورژانس هرمزگان را 100 مورد اعلام کرد و گفت: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در ماموریت های شهری 8 دقیقه و در جاده 14 دقیقه و مطابق با استانداردهای کشور است.

وی افزود: هم اکنون اورژانس هرمزگان با بیش از 90 دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ، یک فروند بالگرد و یک فروند آمبولانس تخصصی دریایی مشغول ارایه خدمات درمانی است.

اورژانس هرمزگان دارای 41 پایگاه جاده ای و روستایی و 19 پایگاه شهری است.

انتهای پیام/ف

تعداد فوتی های حوادث ویژه در هرمزگان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.