سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از 22 هزار عدد مواد محترقه دست ساز پر خطر در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 22 هزار و 500 عدد مواد محترقه دست ساز پر خطر در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مواد محترقه و پیشگیری از آسیب‌های مواد محترقه و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی محل سکونت خود در محله علی‌آباد را تبدیل به کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه دست ساز پرخطر کرده، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی اردبیل قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه انجام بررسی‌های هدفمند و تحقیقات میدانی صحت گزارش‌های دریافتی را برای پلیس محرز کرد، افزود: با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از مأموران عملیاتی پلیس امنیت عمومی به آدرس این منزل مسکونی اعزام و موفق شدند در بازرسی های به عمل آمده 22 هزار و 500 عدد مواد محترقه دست‌ساز پرخطر را کشف و قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه قاچاقچی دستگیر شده مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست‌ساز را از مرکز کشور خریداری و با اتوبوس مسافربری به اردبیل انتقال داده است، تصریح کرد: قاچاقچی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد تا رسیدگی در زمینه این پرونده انجام شود.

سردار عبدی از برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان مواد محترقه و برهم زنندگان آرامش و امنیت فردی و اجتماعی خبر داد و گفت: با اقتدار کامل از نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم پاسداری و دفاع می‌کنیم و در ایام پایانی سال تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم آرامش و امنیت هر چه بیشتر را در شهر فراهم آوریم.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با نیروهای پلیس بیان کرد: انتظار می‌رود مردم هر گونه فعالیت افراد سودجو و قاچاقچی را در این زمینه گزارش دهند تا با برخوردهای لازم و به موقع بتوانیم از حوادث تلخ احتمالی در آستانه عید نوروز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ح

شناسایی کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه پرخطر در اردبیل

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.