سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدیان مطرح کرد؛

کارنامه درخشان «دکتر رضایت» در حوزه‌های مختلف علمی

رئیس دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه تهران گفت: فعالیت‌های دکتر رضایت در ستاد نانو، دانشگاه آزاد و ... نشان از کارنامه خوب و فعالیت‌های درخشان وی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمدیان رئیس دانشكده فناوری های نوین دانشگاه تهران در مراسم تجلیل از خدمات مهدی رضایت در حوزه نانو فناوری پزشكی كه در دانشگاه علوم پزشكی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: نیاز امروز دانشگاه ها تربیت دانشجو است و برخی استاتید خود را فراتر از دانشجو و گروه می‌برند و به تربیت دانشجو می‌پردازند و دكتر رضایت از جمله این اساتید است.

رئیس دانشكده فناوری های نوین دانشگاه تهران ادامه داد: باید مكتب هایی را ایجاد كنیم تا به كمک آن بتوانیم به اساتید یاری برسانیم كه دانشجو تربیت كنند.

وی با اشاره به كارنامه دکتر مهدی رضایت گفت: ایجاد كارهای اساسی و هر خط رزومه نشان از نفسانیت ما دارد كه سبب حركت موثر می‌شود و فعالیت های آقای رضایت در ستاد نانو، دانشگاه آزاد و ... نشان از كارنامه خوب و درخشان وی است و بر اساس این كارنامه می‌توان به فعالیت های درخشان او پی برد.

احمدیان یادآور شد: امیدواریم بتوانیم فضایی را در دانشگاه ایجاد كنیم كه به ما بگوید چگونه باید زمینه را برای فعالیت چنین اساتیدی هموار كنیم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه تهران درباره دکتر رضایت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.