سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اتوبوس گردشگری در دزفول در ایام نوروز

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: این شهرستان برای پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز آماده است و اتوبوس گردشگری راه اندازی خواهد شد.

حجت‎اله آریایی‌نیا، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان اینکه در ایام نوروز برنامه‌های مختلفی از سوی اداره میراث فرهنگی این شهرستان برگزار خواهد شد اظهار داشت: در همین راستا، تورهای متعددی از جمله تورهای یک روزه دزفول‎گردی و تورهای 2 روزه آبشار شِوی از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا پایان ایام نوروز برگزار می‌ گردد.

وی در ادامه اذعان کرد: در ایام نوروز، اتوبوس‎های گردشگری سرباز نیز همانند سال گذشته راه‎‎اندازی می شوند تا شهر را به مدت چند ساعت به مسافران نشان داده و معرفی کنند.

آریایی نیا اذعان داشت: تهیه بروشور با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی، آماده‌سازی اماکن تاریخی و مذهبی از جمله بقعه بن جعفر، خانه ‎های تاریخی تیزنو، سوزنگر و زرگر و برگزاری نمایشگاه‎های صنایع دستی در محل‎های پارک دولت و خانه سوزنگر با همکاری یک شرکت گردشگری از دیگر برنامه ‌های این اداره در ایام نوروز ۹۷ هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول، تصریح کرد: همچنین با هماهنگی شهرداری قرار است یک سفره هفت ‎سین روی رودخانه دز مستقر شود.

حجت اله آریایی‎نیا درخصوص اسکان مسافران نوروزی بیان داشت: با هماهنگی کمیته اسکان 60 مدرسه در سطح شهرستان دزفول با ظرفیت 500 اتاق 2 تا 4 نفره در نظر گرفته شده است که از این تعداد حدود 430 اتاق درجه یک و شامل فرش، یخچال، تلویزیون و مبلمان ساده است، ضمن اینکه اتاق‎های درجه 2 نیز دارای پتو و فرش هستند.

وی 2 کمپ نوروزی و نیز باغ ‎ویلاهای دزفول را از دیگر ظرفیت‎های اسکان این شهرستان در ایام نوروز عنوان و اظهار کرد: خوشبختانه به لحاظ اسکان مشکلی برای ایام نوروز در شهرستان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/گ

آغوش باز دزفول برای پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.