سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نوروزی پلیس راه استان قزوین از ۲۸ اسفند

رییس پلیس راه استان قزوین از آغاز طرح نوروزی پلیس راه از ۲۸ اسفندماه خبر داد و گفت: این طرح تا هفدهم فروردین سال ۹۷ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ نصرالله بیگلری رییس پلیس راه استان در نشست ترافیکی گفت: برای نمایش توان عملیاتی نیرو‌های پلیس راه در این طرح ، رزمایشی در کنار سایر دستگاه‌ها در قرارگاه پلیس راه برگزار خواهد شد.

سرهنگ بیگلری با ارایه آماری از تصادفات سال جاری افزود: تصادف‌های منجر به فوت در قزوین طی ۱۱ ماه امسال ۱۴ درصد، تصادف‌های جرحی ۹ و خسارتی هشت درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

وی، مواردی چون هماهنگی با بیمه‌ها برای فعال کردن خدمت به مسافران نوروزی ، تقویت سامانه ثبت تخلف و دوربین‌های نظارتی و تامین سوخت جایگاه‌های سوخت برون شهری را از جمله درخواست‌های پلیس راه از دستگاه‌های عضو شورای ترافیک عنوان کرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین هم در این نشست گفت: کاهش آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای استان قزوین با مدیریت و برنامه ریزی اتفاق افتاده است و تصادفی نیست.

فرخزاد گفت: علاوه بر تمهیدات ترافیکی برای کاهش آمار سوانح جاده‌ای باید در حوزه فرهنگ و آموزش مردم نیز گام‌های اساسی با همکاری رسانه‌ها و دستگاه‌های مختلف برداشته شود.

وی اضافه کرد: به همین منظور بابد تمام دستگاه‌های عضو شورای ترافیک در نشست‌های آینده این شورا، گزارش عملکرد فرهنگی و آموزشی خود را ارایه دهند.

معاون عمرانی استاندار در ادامه بر استفاده و ساماندهی پارکینگ‌های سطح شهر‌ها  تاکید کرد و افزود: تعداد پارکینگ‌های داخل شهر قزوین کم نیست و باید با فرهنگسازی درست استفاده از آن‌ها را خصوصا در اماکن پرتردد شهر ترویج کرد.

فرخزاد همچنین با اشاره به نبود پارکینگ برای نمازگزاران جمعه در مسجد النبی (ص)، افزود: با توجه به تردد بالا در این منطقه و نیاز نمازگزاران به پارکینگ خودرو باید برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای ساماندهی این موضوع اجرا شود.

معاون عمرانی استاندار همچنین گفت: با توجه به احتمال بارش برف و باران و همچنین پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال باید پیش بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث و کاهش خسارت‌ها اتخاذ شود.

انتهای پیام/

برگرزاری نشست ترافیکی در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.