سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از دزفولی‌ها برای حضور پر رنگ در جشن نیکوکاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر و مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود رحیمی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در دزفول به مدت 3 روز به منظور جمع آوری کمک های مردمی خیرین پایگاه هایی را برپا می کند

وی افزود: روز 16 اسفند در سطح مدارس، روز 17 اسفند ماه در خیابان ها و معابر عمومی و روز 18 اسفند ماه در مصلی نماز جمعه پایگاه هایی برپا می شود.

رحیمی بیان کرد: از مردم نوع دوست دزفول که همیشه در دادن صدقات و انفاق پیش دست بوده اند تقاضا داریم که همچون گذشته حضور فعال داشته باشند تا بتوان عیدی مناسب و درخور شانی را به ایتام و نیازمندان اعطا نماییم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش ها و حمایت های خیرین این شهرستان علاوه بر خودکفایی در بحث اشتغال برای دیگران نیز اشتغال زایی نمودند.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف راهبردی و اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال و رساندن افراد تحت پوشش به خودکفایی است تا به مددجویان عزت نفس داده و توانمندی اقتصادی ،فرهنگی و فکری آنها افزایش یابد.

انتهای پیام/و

برگزاری جشن نیکوکاری در دزفول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.