سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

ثبت شبای بانکی ۶۲۶ هزار و ۵۲۴ مشمول سهام عدالت

از مجموع ۷۴۳ هزار مشمول سهام عدالت در چهارمحال و بختیاری تا کنون ۶۲۶ هزار و ۵۲۴ نفر شماره شبای حساب بانکی خود را ثبت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی مشکلات تشکل‌های سهام عدالت گفت: بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، از مجموع ۷۴۳ هزار نفر مشمولین سهام عدالت در این استان، تا کنون ۶۲۶ هزار و ۵۲۴ نفر شماره شبای حساب بانکی خود را جهت دریافت سود سال ۹۵ در سامانه سهام عدالت ثبت نموده اند.

تهمتن عبدالهی افزود: بر اساس این گزارش، ۱۱۶ هزار و ۴۷۶ نفر هم تا کنون در این خصوص اقدام نکرده اند که ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، ۳۵ هزار و ۵۰۹ نفر از روستاییان و عشایر، ۸ هزار و ۶۰۰ نفر از گروه کارگران فصلی و ساختمانی، ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر از گروه شاغلین و بازنشستگان، ۱۹ هزار و ۳۲۸ نفر از گروه مددجویان تغییر وضعیت یافته، ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از گروه ایثارگران و ۴ هزار و ۶۰۰ نفر از مشمولین مربوط به گروه قالیبافان است.

وی با بیان تمدید مهلت ثبت شماره شبای حساب بانکی مشمولین سهام عدالت اضافه کرد: مشمولین باقیمانده بایستی در اسرع وقت و از طریق نشانی اینترنتی samanese.ir در این زمینه اقدام کنند.

عبدالهی با اشاره به پیش بینی رشد قابل توجه سود سهام عدالت سال ۱۳۹۶ ادامه داد: از مجموع ۳۸ هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت سال ۱۳۹۵ در کل کشور، ۱۶ هزار میلیارد ریال به حساب گروه‌های مشمول به استثنای روستاییان و عشایر و کارکنان و بازنشستگان واریز شده است و سود گروه‌های باقیمانده نیز تا پایان سال واریز خواهد شد.

وی از راه اندازی سامانه مربوط به مشمولین متوفی در آینده نزدیک هم خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه، سود سهام متعلق به این مشمولین، به حساب وراث قانونی آنان واریز می‌گردد.

عبدالهی یادآور شد: لایحه ساماندهی و آزاد سازی سهام عدالت نیز در مراحل پایانی تصویب قرار دارد.

انتهای پیام/ش

 تمدید مهلت ثبت شماره شبای بانکی مشمولین سهام عدالت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.