سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معمارزاده: نباید پرسپولیس را با یک باخت تحت فشار قرار داد

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: ۲ سال است پرسپولیس قهرمان لیگ می شود و نباید این تیم را با شکست دربی تحت فشار قرار داد.

میثاق معمارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمورد ارزیابی اش از وضعیت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ۳ فصل اخیر شرایط بسیار خوبی داشته که دلیل آن ثبات مدیریت، کادرفنی و بهبود مسائل مالی است. بازیکنان با کیفیتی در این تیم حضور دارند که کاملا با هم هماهنگ هستند. برانکو هم نظم خوبی در تیمش ایجاد کرده است.

دروازه بان سابق پرسپولیس درمورد انتقاد برخی پیشکسوتان از این تیم به دنبال شکست سرخ پوشان پایتخت در دربی ۸۶ بیان کرد: دربی شرایط خاصی دارد که با هیچ بازی دیگری قابل مقایسه نیست‌. برد و باخت جزئی از فوتبال است و نباید تیمی را که ۲ فصل متوالی قهرمان می شود به دلیل یک بازی تحت فشار قرار داد. پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده بهترین تیم ایران است و به نظرم شکست این تیم در دربی یک حادثه بود. البته وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان متفاوت است و نمی تواند به همان راحتی ای که در لیگ برتر به قهرمانی رسید، در رقابت های آسیایی موفق شود.

معمارزاده درمورد انتقادات برخی اهالی فوتبال به علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند دروازه بان خوبی است که برای قرار گرفتن در این پست فاکتورهای بسیار مناسبی دارد. همچنین پرسپولیس ساختار دفاعی خوبی داشته و اینکه بگوییم هر توپی سمت دروازه این تیم بیاید، گل می شود جزء بحث های حاشیه ای است. برانکو وضعیت بیرانوند و رادو را می بیند و بی دلیل به آنها بازی نمی دهد.

او ادامه داد: برخی مواقع گرفتن حتی یک توپ از آنجایی که روی دروازه بان فشارهای مختلفی وجود دارد، سخت است و اگر بیرانوند مرتکب اشتباه می شود، نباید به آن دامن زد. با این اقدام کمک می کنیم او در آستانه جام جهانی از لحاظ روحی و روانی با وضعیت خوبی به کارش ادامه دهد.

دروازه بان سابق تیم های پرسپولیس، سایپا و راه آهن تهران درباره اینکه می توان در جام جهانی روی علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی حساب باز کرد یا خیر، گفت: در حال حاضر دروازه بان های ملی پوش خوبی مانند بیرانوند و مظاهری داریم که می توانند از چارچوب دروازه تیم ملی در جام جهانی حراست کنند. حدود ۱۰۰ روز تا شروع جام جهانی فاصله داریم و اگر بیرانوند در زمان آغاز این رقابت ها وضعیت خوبی داشته باشد، می توانیم روی توانایی هایش حساب باز کنیم.

معمارزاده درمورد دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال بیان کرد: موضوع خاصی نبود. بلکه برای دیدار برخی دوستان به فدراسیون آمدم.

معمارزاده درمورد احتمال بازگشتش به فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات اختصاصی انجام می دهم. با یکی ۲ تیم صحبت کرده ام تا در صورت فراهم شدن شرایط از فصل آینده به فوتبال بازگردم. البته از آنجایی که در تست ها وضعیتم را مناسب دیدم، متوجه شدم شرایطم خوب است و می توانم همچنان بازیگری را ادامه دهم.

او درمورد حضورش در تمرینات تیم نفت نوین تهران اظهار کرد: از آنجایی که جلال بشرزاد، مربی دروازه های نفت تهران لطف زیادی به من دارد، با این تیم تمرین می کنم تا آمادگی ام حفظ شود. با این اقدام می توانم شرایط را بسنجم و برای بازگشت به فوتبال جمع بندی کنم.

انتهای پیام/

اظهارات معمعار زاده درباره پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
پرسپولیس عشقه