سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی پلیس و امامان جماعات استان مرکزی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مراسم گردهمایی پلیس و ائمه جماعات استان مرکزی با عنوان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اراک برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گردهمایی پلیس و ائمه جماعات استان مرکزی  با عنوان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اراک برگزار شد.

قربان پور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این گردهمایی گفت: برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و کاهش ان در جامعه باید به صورت علمی و برنامه محور حرکت کرد تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بود.

قربان پور افزود:روحانیت هم با قرار گرفتن در فضای تعاملی و هماهنگ کننده جامعه میتوانند نقش به سزایی در کاهش این آسیب داشته باشند.

وی اضافه کرد: مسئولان هم با حضور در فضای اجتماعی عمومی جامعه میتوانند با ارائه راهکار‌های سازنده در کاهش این آسیبب نقش به سزایی داشته باشند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین با اشاره به گستردگی حوزه آسیب‌های اجتماعی در جامعه ادامه داد: رسالت روحانیون در شرایط امروز اجتماع برخورد با کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش ارزش‌های معنوی است و باید بیشتر از گذشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باید برای مقابله با این هجمه‌ها نقش آفرینی بیشتری از طرف مسئولان انجام شود و این کار بار مسئولیت را هم افزایش میدهد.

سردار عزیزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی هم در این گردهمایی گفت:پلیس با تمام جدیت خود در برخورد با آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کند تا شهروندان دغدغه امنیت نداشته باشند.

سردار عزیزی افزود:حضور جوانان در مساجد و مراسم مذهبی خود زمینه‌ای برای کاهش اسیب‌های اجتماعی میباشد.

انتهای پیام / ج

نشست پلیس و امامان جماعات استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.