سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند فوق محرمانه ارتش رژیم‌صهیونیستی در فضای مجازی افشا شد

افشای یک سند فوق محرمانه رژیم‌صهیونیستی در فضای مجازی، اطلاعات حساسی را درباره عملیات‌های نظامی این رژیم لو داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، یک سند فوق محرمانه وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی که به امضای «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ این رژیم رسیده بود، اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است. این سند اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای را در خصوص عملیات‌های نظامی نیروهای صهیونیست و روش‌های عملیاتی آنها برملا می‌کند. افشای چنین سندی نقض شدید امنیت اطلاعات به حساب می‌آید. در این سند، حداقل دوبار نام مکانیسم‌ها یا سامانه‌هایی آورده شده که صهیونیست ها وجود آنها را محرمانه نگه داشته بودند.

دفتر سخنگوی وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی گفت نام بردن از یکی از این دو سامانه حتی به صورت تلفنی هم ممنوع بوده است. مکانیسم دوم هم مورد استفاده یک یگان نظامی برای اهداف عملیاتی قرار می‌گرفته است و افشای آن برخی از توانایی‌های خاص وزارت جنگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این سند، اطلاعاتی را درباره یک سامانه دیگر برملا کرده که انتشار آن ممنوع است.

با اینکه این سند در فضای مجازی در اختیار عموم قرار گرفت، اگر یک خبرگزاری آن را منتشر کند قوانین سانسور ارتش را نقض کرده است.

هنوز مشخص نیست این اتفاق چگونه رخ داده است. براساس پروتکل وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی دپارتمان امنیت اطلاعات باید ابتدا انتشار چنین اطلاعاتی را تایید کند؛ اما به نظر می‌رسد اطلاعات فوق محرمانه مذکور چنین تاییدیه‌ای را دریافت نکرده‌اند.

دفتر سخنگوی وزارت جنگ رژیم ‌صهیونیستی اعلام کرد: «این یک اشتباه امنیت اطلاعاتی بزرگ است و باید درباره آن تحقیق شود».

انتهای پیام/

افشای سند فوق محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
جنایات رژیم صهیونیستی باید در دادگاه محاکمه بشه