سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مامور وظیفه شناس زنجانی کیف حاوی وجه نقد را به صاحبش برگرداند

رييس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت : یکی از ماموران پليس راه استان حین ماموریت پس از پیدا کردن کیف شهروندی مبلغ دو ميليون و 500 هزار ريال وجه نقد را به صاحبش برگرداند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ اردشير جهانفر رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر گفت : یکی از ماموران زحمتکش پلیس راه استان حین انجام وظیفه متوجه مقداری وجه نقد می‌شود که در کنار خیابان افتاده است، بنابراین آن را برداشته و صورتجلسه می‌کند.
وی افزود: این مامور وظیفه شناس پس از آنکه وجه نقد را پیدا کرد بلافاصله موضوع را با مسئول مستقیم خود در میان گذاشته و در صدد شناسایی صاحب پول برمی آید.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و طی تماس‌های مکرر جهت پیدا کردن مالک وجه نقد، در نهایت موفق به تماس با مالک شده و از او می‌خواهد که جهت تحویل مدارک به بازرسی استان مراجعه کند.
سرهنگ جهانفر در پایان با تقدیر و تشکر از وظیفه شناسی این مامور گفت: کلیه شهروندان می‌توانند به صورت حضوری و یا تماس با شماره تلفن ۱۹۷ با دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان زنجان در ارتباط بوده و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ن

مامور وظیفه شناس وجه نقد را به صاحبش برگرداند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.