سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان همدان:

آعاز طرح نوروزی پلیس راه استان همدان از ۲۴ اسفند

رئیس پلیس راه استان همدان  از آغاز طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فرودین ۹۷ با بیش از ۵۰۰ نیرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ فکری رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به افزایش تردد ها و سفرها در ایام نوروز، افزود:  تمامی نیروهای پلیس راه در طرح نوروزی فعال هستند و بیش از 150 نیرو کمکی از نیروی انتظامی پلیس راه  را در این یاری همراهی می کنند.

 وی با بیان اینکه در روزهای عادی در سه نوبت 70  تیم گشت فعال هستند، بیان کرد: این تعداد تیم گشت در ایام  نوروز به 130 تیم افزایش می یابد.

فکری با اشاره به محور های پرتردد استان همدان، گفت: محور های همدان – ساوه، همدان کرمانشاه و همدان ملایر از مسیر های پر تعدد هستند که گشت های فعال  پلیس راه در این مسیر حضور پر رنگ دارند.

رئیس پلیس راه استان همدان مسیر های حادثه خیر استان اشاره کرد و گفت: بخشی از محور های ملایر بروجرود، آورزمان نهاوند از مسیر های خطر آفرین استان هستند.

وی  در ادامه بیان کرد: گشت های نامحسوس پلیس به صورت مستمر در این مسیر های حضور دارند و با رانندگان متخلف برخورد جدی می کنند.

فکری با اشاره به مشکلات  تعریض  گردنه اسدآباد و تعطیلی پروژه بیان کرد: خوشبختانه در محور های ارتباطی استان گره ترافیکی سنگینی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان همدان محدودیت های ترافیکی در استان همدان اشاره کرد وگفت: در جاده قدیم همدان ساوه در روزهای 28 و 29 اسفند ماه و در روزهای 1، 5، 12، 13 و 17 فروردین ماه سال آینده برای تمامی کامیون ها و ماشین های سنگین محدویدت تردد وجود دارد.

وی  اشاره به رشد 34 درصدی تردد در جاده های استان بیان کرد: در 11 ماه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و 350 هزار تردد در جاده های استان به ثبت رسیده است.

فکری خاطر نشان کرد: این مقدار در سال گذشته بیش از یک میلیون تردد بوده است که خود نشان افزایش تردد در محور های استان است.

انتهای پیام/د.ا

آغاز طرح نوروزی پلیس راه در استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.