سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

حمایت یک هزار معلم خراسان جنوبی از دانش آموزان یتیم

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:یک هزار معلم ، از یک هزار و 100 دانش آموز یتیم استان حمایت مادی و معنوی می کنند.

لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:با انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان،فرهنگیان ماهیانه بیش از 30 میلیون تومان به دانش آموزان یتیم کمک می کنند.

وی با بیان اینکه  مجمع دانش آموزان خیر خراسان جنوبی با مشارکت آموزش و پرورش، کمیته امداد امام(ره) و سازمان دانش آموزی استان تشکیل  شد،افزود: ایمان، نوع دوستی، تعهد و ایثارگری از ویژگی های بارز مردم، به ویژه فرهنگیان استان است.

لامعی با بیان اینکه  یک هزار و 400 نفر از فرهنگیان استان به عنوان رابط با کمیته امداد استان همکاری دارند، گفت: فرهنگیان خراسان جنوبی در عرصه های مختلف ثابت کرده اند که معلمی تنها یک شغل نیست بلکه نماد عشق به خوبی ها است و معلمان استان این خوبی ها را با جان و دل به نسل های بعد انتقال می دهند تا خوبی، نوع دوستی و مهرورزی در استان همیشگی و جاودان باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: فرهنگیان خراسان جنوبی، در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این خطه و شکوفا سازی استعداد های نهفته آنان رنج‌ها به جان خریده، اما دست از تلاش برنداشته‌ اند تا درخت دانش در بهارستان علم و ادب همیشه در حال جوانه زدن و رشد کردن باشد.

انتهای پیام/غ

یک هزار معلم ، از دانش آموزان یتیم استان حمایت می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.