سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش رزمی کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی موی تای کشور

رزمی کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی موی تای کشور ۳ مدال رنگارنگ کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میثم خرقه پوش مدیر روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: یک دوره مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای ۲۰۱۸ به مدت یک هفته در رده بزرگسالان ۱۸ تا ۳۵ سال با حضور ۴۰۰ رزمی کار از ۳۰ استان در سالن فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی استان کرمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم منتخب موی تای گیلان در ۲ بخش بانوان و آقایان در این رقابت‌ها حضور داشت افزود: تیم منتخب موی تای در بخش بانوان با ۴ فایتر به مربیگری نجمه پورمحمودی و تیم منتخب آقایان نیز با حضور ۱۳ فایتر به مربیگری مرتضی گل آرا در ۱۱ وزن به رقابت پرداختند.

مدیر روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان خاطر نشان کرد: این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۳۰ استان انجام گرفت تیم منتخب موی تای گیلان با کسب ۳ مدال در سکوی پنجم ایستاد.

میثم خرقه پوش افزود: در وزن ۵۷- کیلوگرم مصطفی تاب توخ زاده مدال طلا، صابر سعیدی در وزن -۸۶ کیلوگرم مدال نقره و همچنین عباس آرمون در وزن ۵۷- کیلوگرم مدال برنز را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه عباس آرمون در وزن ۵۷- کیلوگرم در این رویداد مهم به عنوان "تاپ فایتر" انتخاب شد تصریح کرد: هادی خوشحال در وزن ۶۷- کیلوگرم و بیژن آقایی نژاد در وزن ۷۱ کیلو از سوی دبیرکل انجمن موی تای کشور و کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

کسب ۳ مدال مختلف از سوی رزمی کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی موی تای کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.