سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی قاچاقچیان در بافت

فرماندهی انتظامی شهرستان بافت از کشف بیش از ۱۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در یک دستگاه خودرو یدک کش و دستگیری یک متهم در جاده مواصلاتی بافت_رابر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرگرد حمید ناصری فرماندهی انتظامی شهرستان بافت از کشف ۱۱۸ کیلوو ۲ گرم مواد از یک دستگاه خودروی یدک کش در محور بافت_رابر خبر داد و گفت: ماموران باگشت زنی نامحسوس با خودرو‌های پوششی در مسیر جاده بافت_رابر به یک دستگاه خودروی یدک کش مشکوک و خودرو مذکور را جهت بررسی بیشتر به مقر یگان امداد منتقل می کنند.

وی افزود: مامورین با هماهنگی با مقام قضایی از خودرو بازدید و پس از بازرسی موفق به کشف مقدار ۲۵ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک و ۹۲ کیلو و ۴۶۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در کف اتاق خودرو جاساز شده بود، شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بافت در ادامه ابراز داشت: در این عملیات در مجموع ۱۱۸ کیلو و ۲ گرم مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و در این راستا پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

وی در پایان ابراز داشت: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات و تلاش شبانه روزی کارکنان خود می‌کوشد تا با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد نماید تا جوانان کشور عزیزمان که آینده سازان مملکت هستند از گزند هرگونه آسیب در امان باشند و مردم شریف شهرستان نیز در صورت شناخت و مشکوک شدن به موارد خاص این چنینی مراتب را به پلیس شهرستان در اولین فرصت اطلاع دهند تا پلیس در اولین فرصت اقدام نماید.

انتهای پیام/ی

توقیف یدک کش حامل مواد مخدر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.