سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی خارج از نوبت دادگستری هرمزگان به پرونده های قاچاق ارجاعی از مرزبانی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از بررسی خارج از نوبت پرونده های قاچاق ارسالی از سوی مرزبانی به دادگستری و دستگاه قضایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه بازدید از کشفیات دریابانی گفت: به پرونده های قاچاقی که از مجموعه مرزبانی استان به دادگستری و دستگاه قضایی ارسال می‌شود خارج از نوبت بررسی خواهد شد.

وی افزود: قاچاقچیان بدانند که با همت مرزبانان استان عرصه بر آن ها تنگ و تنگ تر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: قاچاقچیان بی شک در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد و هیچ گاه قاچاق برای آن ها مقرون به صرفه نخواهد بود و تمامی مجازات‌های بازدارنده برای آنها قابل اجرا خواهد بود.

رئیس دادگستری استان هرمزگان در ادامه از مرزنشینان غیور و مسلمانان خواست که با اعلام اخبار به موقع و شناسایی افراد و سر باندهای قاچاق کالا به نیروهای دریابانی، آنان را در مبارزه با این پدیده شوم یاری دهند و از مصرف این مسکرات به جد پرهیز کنند تا بازار قاچاق از بین برود.

حجت الاسلام اکبری با تشکر از نیروهای پرتلاش مرزبانی استان هرمزگان افزود: همه ما می‌دانیم که سختی کار دریابانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نتیجه این سختی ها این است که کشفیات بسیار خوبی در حوزه انواع کالای قاچاق صورت گرفته است.

انتهای پیام/ز

رسیدگی به پرونده های قاچاق در دادگستری

برچسب ها: قاچاق ، قوه قضاییه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.