سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته بوشهر؛

گرامیداشت یاد و خاطره سیدمحمدحسن نبوی در بوشهر برگزار شد

به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر، آئین بزرگداشت سید محمد حسن نبوی اولین مدیرکل آموزش و پرورش استان بعد از انقلاب در شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالرسول عمادی امشب در آیین نکوداشت مرحوم نبوی در هفته گرامیداشت بوشهر با بیان اینکه این مرحوم خدمات فراوانی به جامعه ارائه کرده است اظهار داشت: مرحوم سیدمحمدحسن نبوی نماینده سه دوره بوشهر در مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش و روحانی مبارز در رژیم ستم شاهی بود که خدمات فراوانی به جامعه ارائه کرده است.

وی، با بیان اینکه مرحوم نبوی پس از دوران تحصیلات وارد عرصه تعلیم و تربیت شد اظهار داشت: این مرحوم تا پایان عمر پربرکت خود خدمات گوناگونی در عرصه‌های علمی، تربیتی، آموزشی، قانون‌گذاری و مبارزاتی به جامعه داشته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مرحوم سیدمحمدحسن نبوی دارای خصوصیات خاصی بود بیان کرد: در هفته نکوداشت بوشهر مراسمی برای تجلیل از این مرحوم برگزار شده که از درایت و تدبیر شورای شهر بوشهر تقدیر می‌شود.

عمادی، ساده زیستی و بی اعتنایی به ذخائر دنیوی را از ویژگی‌های مهم مرحوم نبوی دانست و گفت: در دوران نمایندگی مردم در مجلس همچنان ساده زیست بود که باید نمایندگان مجلس از این مرحوم الگو گیری کنند.

وی، افزود:مرحوم سیدمحمدحسن نبوی از انسان‌ها و جریان‌ها هیچ هراسی نداشت و تنها از خدا ترس داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و خاطره سیدمحمدحسن نبوی گفت: الگو پذیری از علمای فرهنگی و دینی در عرصه‌های مختلف جامعه باید مورد توجه فرهنگیان و نمایندگان مجلس باشد.

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر، آیین بزرگداشت مرحوم نبوی به عنوان نخستین مدیرکل آموزش و پرورش استان بعد از انقلاب برگزار شد

عبدالنبی امیری با اشاره به شخصیت مدیریتی نبوی به عنوان نخستین مدیرکل آموزش و پرورش استان در بعد از انقلاب افزود: روحیه خاص، اخلاق مداری و پیگیری‌های این چهره ملی، این نیاز حس می‌شد که افکار و ایده‌های این شخصیت در بین عموم شناخته شود.

وی با اشاره به حضور نبوی در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم در دوره‌های اول تا سوم مجلس تصریح کرد: این چهره مردمی بدون هیچ چشم داشتی کمر همت به حل مشکلات استان و شهرستان بوشهر بسته بود و به عنوان قدردانی از این چهره این آیین برگزارشد.

انتهای پیام/م

بزرگداشت سید محمد حسن نبوی در بوشهر

برچسب ها: فرهنگیان ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.