سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۲۵ گروه عملیاتی آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری

۲۵ گروه عملیاتی آتش‌نشانی کاشان برای در چهارشنبه‌سوری با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان برای روزهای پایانی سال از استقرار ۲۵ گروه عملیاتی در شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون عملیات- آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در مورد تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه‌سوری، اظهار کرد: اقداماتی که در حال حاضر آغاز کرده‌ایم شامل آموزش‌های شهروندی است که با تمرکز روی مدارس توسط آتش‌نشانان و مربیان آموزشی در مدارس اجرا می‌شود و با توجه به اینکه بیشترین قشر آسیب‌پذیر در این خصوص نوجوانان و کودکان هستند به این بخش توجه ویژه‌ای داریم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: ازجمله این اقدامات اطلاع‌رسانی گسترده شهری با مشارکت مجموعه شهرداری، تهیه، چاپ و نصب پوسترهای هشداردهنده در سطح شهر، اطلاع‌رسانی از طریق برنامه کاشانه از شبکه استانی، ارسال پیامک با مشارکت شرکت مخابرات، پیشنهاد اجرای کمپین تحریم مواد محترقه با همکاری آموزش پرورش، مکاتبه با شهرداری کاشان برای جمع ضایعات از سطح شهر از دیگر برنامه‌هایی است که به‌مرور انجام خواهد شد.

چایچی در مورد تمهیدات عملیاتی برای روزهای پایانی سال، گفت: جانمایی و استقرار گروه‌های عملیاتی آغازشده است و هر چه به اواخر سال نزدیک می‌شویم تعداد گروه‌ها با توجه به شرایط خاص ترافیکی که در شهر وجود دارد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به‌احتمال وقوع حوادث در روزهای پایانی سال تأکید کرد: در شب چهارشنبه آخر سال گروه‌های عملیاتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی آماده پوشش حوادث احتمالی خواهند بود و ۱۰۰ نفر آتش‌نشان شامل افراد شاغل در نوبت‌های کاری و استراحت برای انجام‌وظیفه فراخوان می‌شوند.

وی گفت: ۲۵ گروه عملیاتی به‌صورت نیروهای ناوگان سبک موتوری و خودروهای سنگین در بخش‌های مختلف شهر مستقر خواهند شد. 

 
انتهای پیام/م

 

آمادگی آتش نشانی کاشان در چهارشنبه آخر سال

برچسب ها: آتش نشانی ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.