سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های رادیو فارس در ایام نوروز

در ایام نوروز ویژه برنامه‌های متنوعی از رادیو فارس روی آنتن می‌رود.

خائف مدیر بخش تولید صدا و رادیو فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار داشت: از مهمترین برنامه‌هایی که ایام نوروز از رادیو فارس پخش می‌شود برنامه تحویل بهار، ویژه تحویل سال نو است به نویسندگی بهرامی شاد کوشکی و تهیه کنندگی این برنامه به عهده اسماعیل حسین زاده است که به صورت زنده با بخش‌های متنوع از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پخش می‌شود.

وی افزود: بهار نارنج با محوریت ادبی از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه تا ۷ و ۴۵ دقیقه، نسیم نوروز به صورت زنده از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برنامه‌ای با محوریت اطلاع رسانی، سرگرمی و تفریحی در ایام نوروز پخش خواهد شد.

خائف ادامه داد: ویژه برنامه همپای بهار به صورت زنده با معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و آداب و رسوم سراسر کشور از ساعت ۱۵ تا ۱۶ بعداز ظهر میهمان خانه‌های اهالی فارس است.

وی همچنین تصریح کرد: کوچه باغ ترانه با محوریت پخش ترانه‌های درخواستی مردم با اولویت موسیقی محلی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه، و مجله سحرگاهی به صورت تولیدی و مجله‌ای با بخش‌های موسیقی، سرود و ترانه، گردشگری، کتاب و کتاب خوانی، سلامت و تغذیه، آداب و رسوم وسنت ها، سوغات و غذا‌های سنتی از ۳۰ بامداد تا ۵ صبح از ویژه برنامه‌های صدای مرکز فارس در ایام نوروز میهمان خانه‌های اهالی فارس و میهمانان نوروزی است.

مدیر بخش تولید صدا و رادیو گفت: برنامه شب چراغ ساعت ۲۲ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده، با هدف اطلاع رسانی، سرگرمی و تفریحی از رادیو فارس پخش می‌شود.

خائف بیان کرد: شاخه نبات برنامه‌ای باموضوع سرگرمی و تفریحی در ایام نوروز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.
انتهای پیام/ر

اعلام ویژه برنامه‌های رادیو فارس در نوروز ۹۷

برچسب ها: رادیو ، نوروز 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.