سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت روزانه ۵۰ نفر در تصادفات رانندگی کشور

سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان از فوت روزانه ۵۰ نفر در تصادفات رانندگی کشورخبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا آریایی  معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: تأثیر عامل انسانی بر ۷۰ درصد تلفات جاده‌ای، اهمیت مقوله ایمنی رانندگی را بیش‌ازپیش روشن می‌سازد به عبارتی ایمنی رانندگی شعار نیست بلکه یک الزام است.

وی بابیان مصداق‌هایی از خسارت‌های هنگفت تصادفات جاده‌ای گفت: تصادفات علاوه بر عواقب جانی، پیامد‌های ناگوار بسیاری نظیر ازهم‌پاشیده شدن بنیان خانواده‌ها، راه‌یابی افراد به زندان  را به دنبال دارد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان تأکید کرد: این در حالی است که با رعایت قانون می‌توان بر نقص جاده و وسیله نقلیه نیز غلبه کرد.

آریایی تصریح کرد: امید است بافرهنگ سازی شاهد سیر نزولی تلفات جاده‌ای و از بین رفتن تعداد کمتری از سرمایه‌های انسانی باشیم.

وی بابیان اینکه وقتی در کشور سالانه با آمار ۱۸ هزار نفر تلفات انسانی ناشی از تصادفات رانندگی روبرو هستیم یعنی اینکه در هرروز تقریباً ۵۰ نفر و در هر سه روز ۱۵۰ نفر انسان در اثر تصادفات رانندگی در جاده‌ها و معابر درون و برون‌شهری ما کشته می‌شوند گفت: یعنی در هر سه روز به‌اندازه سقوط یک هواپیمای مسافربری متوسط تلفات انسانی در کشورمان داریم و این هم در بعد انسانی و هم در بعد خسارات مادی به عموم جامعه فاجعه است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان گفت: تا زمانی که فرهنگ رانندگی و ترافیکی، رعایت قانون و احترام به قوانین و مقررات رانندگی در بین مردم جامعه ما نهادینه نشود به‌طورقطع شاهد وقوع این قبیل حوادث دردناک رانندگی در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/م

روزانه ۵۰ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند

برچسب ها: حمل ونقل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.