سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران فیلم های کوتاه با موضوع "شهروندی" در مناطق اصفهان

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اکران فیلم های کوتاه برگزیده ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در مناطق منتخب شهر خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضایی عنوان این برنامه شهری را "شهر و فیلم"  بیان و  تصریح کرد: این فیلم ها  که متناسب با موضوع های حوزه فرهنگ شهروندی است از 16 و 17 اسفند ماه در 21 فرهنگسرا اکران می شود.

به گفته وی این فیلم های کوتاه  با حضور معاونان فرهنگی اجتماعی وکارشناسان مناطق انتخاب شده و شامل 180 دقیقه است که در فرهنگسراهای مناطق یک، دو، چهار، هشت، یازده، دوازده، و پانزده  این شهر از ساعت 16 الی 18 به نمایش در می آید.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در گذشته فیلم های کوتاه حسنات  تنها در جشنواره  اکران می شد خاطر نشان کرد: مخاطبان اصلی این فیلم ها شهروندان  هستند که ما این ظرفیت را فراهم کرده ایم تا شهروندان  بتوانند از این فیلم های کوتاه  بهره مند شوند.

رضایی یاد آور شد، مراسم افتتاحیه  این رخدا فرهنگی "شهر و فیلم" چهارشنبه  16 اسفند ماه با حضور مسولان شهری اصفهان در هنرسرای مهتاب برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اکران فیلم ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.