سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۴۵ پایگاه اورژانس با حمایت نیکوکاران در فارس

معاون مجمع خیرین تامین سلامت فارس از ایجاد ۴۵ پایگاه اورژانس با حمایت نیکوکاران سلامت در استان خبر داد.

محمدرضا عالی منش معاون مجمع خیرین تامین سلامت فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از ایجاد ۴۵ پایگاه اورژانس با حمایت نیکوکاران سلامت در استان خبر داد و گفت: امروزه با تلاش و حمایت نیکوکاران فارس توانسته ایم تعداد پایگاه‌های اورژانس فارس و حجم تفاهمنامه‌های خیرین برای ارائه خدمات درمانی را در شهرستان‌های فارس ارتقا دهیم.

وی با اعلام اینکه هم اینک بیش از دو هزار و ۵۰۰ نیکوکار سلامت برای توسعه خدمات درمانی، مجمع خیرین تامین سلامت فارس را کمک می‌کنند، اظهار داشت: در استان فارس بیش از ۲۶۰ مرکز و ۳۰ دفتر مجمع خیرین فعالیت دارد.

عالی منش با اشاره به عملکرد ۱۵ ساله مجمع خیرین فارس، گفت: تا کنون هزار و ۹۶۰ تفاهمنامه در زمینه‌های عمرانی، اهدای ملک و دیگر خدمات درمانی و رفاهی حمایتی بین مجمع و خیرین فارس منعقد شده که دستاورد آن، ایجاد امکان ارائه خدمات درمانی فوق تخصصی یا تعرفه دولتی به بیماران بوده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش نیکوکاران فارس برای حمایت از نیازمندان کشور ستودنی است، افزود: این همراهی موجب شده تجهیز ۱۸ بیمارستان استان به دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی، راه‌اندازی ۵۴ پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در شیراز و سایر شهرستان‌ها، احداث ۱۹ اقامتگاه همراه بیمار، راه‌اندازی ۱۲۰ مرکز بهداشتی و درمانی با تأکید بر مناطق محروم و دوردست، اهدای بیش از ۱۰۰ قطعه زمین و بیش از ۱۰ ملک مسکونی و تجاری برای حمایت از بیماران نیازمند رقم بخورد.

معاون مجمع خیرین تامین سلامت فارس تصریح کرد: بیشترین مشکل نیک اندیشان سلامت را مربوط به تهیه زمین است و در این موضوع خواستار توجه ویژه مسئولان و رفع مشکلات موجود هستیم.
انتهای پیام/ر

فعالیت ۳۰ دفتر مجمع خیرین تامین سلامت در استان فارس

برچسب ها: اورژانس ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.