سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدود نشدن مشکلات مسکن مهر بروجرد به برگزاری جلسه

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات ساکنان سایت مسکن مهر بروجرد نباید به برگزاری جلسه منحصر و محدود شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: می‎کوشیم که در حد توان بخشی از مشکلات قابل رفع در این سایت برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه ساکنان مسکن مهر جزو اقشار کم درآمد جامعه هستند، بیان کرد: شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که این افراد به عنوان بخشی از ولی‎نعمتان ما در سختی و مشقت به سر ببرند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع مشکلات ساکنان مسکن مهر بروجرد نباید به برگزاری جلسه محدود شود، بلکه حل این مشکلات نیازمند پیگیری مجدانه مسئولان تا حصول نتیجه لازم است.

گودرزی خاطر نشان کرد: طرح مسکن مهر در مجموع طرح خوبی بود، اکنون نیز باید فارغ از اینکه کدام دولت آن را اجرا کرده است، مشکلات و نواقص این طرح مرتفع و حل شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس باید مشکلات به جای مانده در طرح مسکن مهر بررسی، پیگیری و مرتفع شوند، تا خدمات در خور توجهی به ساکنان این سایت‎ها که عمدتأ از اقشار کم درآمد جامعه هستند، ارائه شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به این ترتیب باید در سایه هم‎افزایی بین دولت و مجلس شورای اسلامی بستر برای رفع مشکلات موجود در طرح مسکن مهر فراهم و نواقص موجود رفع شود.

گودرزی در خصوص مشکلات سایت مسکن مهر بروجرد گفت: با توجه به نارضایتی و شکایات مردمی موضوع از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری شد و به دنبال‌آن امروز قائم مقام وزیر در بروجرد حضور یافت و با بازدید میدانی از این سایت از نزدیک در جریان مشکلات و نواقص موجود قرار گرفت.

وی ادامه داد: قطعأ جلسه امروز در بررسی مشکلات سایت مسکن مهر بروجرد نمایشی نبوده و پیگیری‎ها در این باره استمرار خواهد داشت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امید است که پس از جمع‎بندی مشکلات سایت مسکن مهر بروجرد و جلسه‎ای که هفته آینده به همین منظور در تهران برگزار می‎شود، بتوان بخشی از مشکلات قابل رفع را مرتفع کرد.

گودرزی بیان کرد: بخش دیگری از مشکلات سایت مسکن مهر از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری بوده و باید مرتفع شود، اما به هر حال همه تلاش خود را برای افزایش میزان رضایت ساکنان این سایت به کار می‎بریم.

انتهای پیام/م

مشکلات مسکن مهر بروجرد به برگزاری جلسه محدود نشود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.