سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تغییرات جوی انگلیس و بارش برف و باران؛

نا امیدی مردم انگلیس از خالی شدن فروشگاه‌ها و کمبود نان در این کشور+ تصاویر

شهروندان انگلیسی از ناتوانی این کشور برای رسیدگی به نیاز‌های آن‌ها پس از آرام شدن شرایط جوی مایوس شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مترو، بالاخره شرایط جوی انگلیس آرام شد و توفان «اِما» نیز به پایان رسید، اما هنوز انگلیس نتوانسته به حالت عادی برگردد و قفسه‌های فروشگاه‌های سراسر این کشور خالی از کالا‌های ضروری هستند. ناتوانی انگلیس در بازگشایی جاده‌های برفی و فراهم کردن کالا‌های مورد نیاز مردم، فروشنده‌ها را نیز مایوس کرده است. شرایط به حدی ناامید کننده است که کمبود کالا در منچستر، بیرمنگام، نیوکاسل، بریستول، شفیلد و پلیموث گزارش شده است. مردم انتظار دارند در چند روز آینده این شرایط بهتر شود.

تحویل نان، تخم مرغ، سبزیجات و میوه به اغلب فروشگاه‌ها با مشکل روبرو شده است و مردم دچار اضطراب شده‌اند به طوریکه برخی از فروشگاه‌ها تابلو‌هایی را نصب و از مردم به دلیل کمبود مواد غذایی عذرخواهی کرده‌اند.

مردم مجبورند به دلیل سرمای زیاد از فروشگاه‌های نزدیک به منازلشان خرید کنند. به همین دلیل تقاضا بالا رفته و کالای مورد نیاز مردم در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است. براساس گزارش‌ها ساکنان نیوپورت در ولز تهدید کرده‌اند فروشگاهی را که گران فروشی کرده و هر قرص نان را ۳ پوند (سه برابر بهای واقعی) فروخته تحریم می‌کنند.

انتهای پیام/

تداوم شرایط بحرانی در انگلیس

برچسب ها: انگلیس ، حوادث طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.