سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فهرست پربازدیدترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ایران

در این خبر فهرست پربازدیدترین و پربیننده‌ترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ایران را خواهید دید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فهرستی از پربازدیدترین و پربیننده ترین خبرگزاری ها و سایت های خبری ایران را در ادامه خواهید دید.

فهرست پربازدیدترین و پربیننده ترین خبرگزاری های ایران

1-باشگاه خبرنگاران جوان؛ بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا

Young Journalist Club - YJC

2-خبرگزاری فارس

Fars News Agency - FARS

3- خبرگزاری تسنیم

Tasnim News Agency

4-خبرگزاری دانشجويان ايران - ايسنا

Iranian Students News Agency - ISNA

5-خبرگزاری مهر

Mehr News Agency - MEHR

 

فهرست پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت های خبری نیز به شرح زیر می باشد:

1- ورزش3

2-نمناک

3- تابناک

4-عصر ایران

5- خبرآنلاین

6- فرارو

7-الف

8-فردا

9- راه دانا

انتهای پیام/

پربیننده ترین سایت های ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
اسماعیل اسلامی
۲۰:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
شرکت صنعت خودرو آذربایجان (اذویکو) تولید کننده محصولات ام جی که از اردیبهشت تا تیر 97 اقدام به پیش فروش 6000 خودرو با قیمت قطعی کرده و تا نیمه بهمن بیش از 4 ماه تاخیر در عمل به تعهدات خود داشته طی اطلاعیه یکجانبه 14 بهمن بدون توجیه منطقی تاریخ تقریبی تحویل را بدون هیچ تضمین عملی 7 تا 10 ماه بعد از تاریخ واقعی تحویل اعلام کرده است.
در اطلاعیه این شرکت زمان تحویل مشتریان با موعد مهر 97، از بهمن 97 تا مرداد 98 (7 ماه) ذکر شده و برای سر رسیدهای آبان و آذر 97 به ترتیب شهریور و مهر 98 تاریخ تحویل تعیین گردیده در حالی که بیشترین تعهد شرکت مربوط به همین دو ماه است و زمانبندی ارائه شده غیر واقعی به نظر میرسد.
نکته قابل توجه در این اطلاعیه استناد به آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو مصوبه 95/1/22 هیئت وزیران به پیشنهاد 60/255385 وزارت صمت است در حالی که همین آیین‌نامه در چند مورد به شرح زیر آشکارا نقض شده است:

- حداکثر زمان تحویل پیش فروش با قیمت قطعی می تواند 9 ماه باشد در حالی که با اطلاعیه اخیر از یک سال تا 15 ماه گردیده است.
- ماده 6: عرضه کننده موظف است تاریخ تحویل خودرو با تعیین ماه و هفته تحویل را در قرارداد فروش با مصرف کننده قید نماید. در حالی که در قرارداد این شرکت از عبارت 100، 120 و 140 روز کاری استفاده شده و در تفسیری یکجانبه و غیر منطقی پنجشنبه در محاسبات روز کاری لحاظ نمی گردد.
- ماده 8 : عرضه کننده موظف است هر گونه تغییر در شرایط عرضه را نسبت به شرایط مندرج در قرارداد به استثنای الزامات قانونی با رضایت کتبی مصرف کننده در الحاقیه قرارداد منعقده قبل از ارسال دعوت نامه تکمیل وجه قید و به امضا و تایید طرفین برساند در شرایطی که شرکت اذویکو بصورت کاملا یکجانبه نسبت به تغییر شرایط قرارداد اقدام نموده است.

لازم به ذکر است در مصاحبه مدیران شرکت اذویکو از جمله قائم مقام شرکت در زمان پیش فروش که متن خبر آن در خبرگزاری های رسمی کشور نیز موجود می باشد به صراحت اعلام شده برای کلیه موارد پیش فروش قطعه وارد گردیده و تحریم و هیچ عامل خارجی در تحویل به موقع تعهدات شرکت تاثیر منفی نخواهد داشت. شواهد دیگر این موضوع عدم گزارش کمبود قطعه در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این شرکت توسط مشتریان است که نشان می دهد خللی در واردات قطعه به دلایلی از جمله تحریم وجود ندارد.

نکتهپایانی اینکه به استناد آمار وزارت صمت این شرکت قطعات مربوط به بیش از 5000 دستگاه خودرو رو را وارد کشور نموده در حالی که کمتر از 1500 دستگاه تحویل مشتریان گردیده و به دلیل تفاوت قیمت حدود 60 میلیون تومانی قیمت پیش فروش شده با بازار، شرکت اذویکو با توزیع قطره چکانی خودرو و اطلاعیه اخیر سعی در منصرف کردن مشتریان از دریافت خودرو و عودت وجه و فروش خودرو در بازار آزاد با هدف کسب سود بیشتر دارد.
فروشگاه اينترنتي
۰۸:۳۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
عملکردتون خیلی عالی است