سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری عجیب هولیگان‌ها و بازیکنان در لیگ هلند+فیلم

ویدئویی از درگیری هولیگان‌های تیم گو اهد ایگلز با بازیکنان و پلیس که از شکست ۴-۰ این تیم مقابل رقیبش، خرافشاپ سرچشمه می‌گیرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،شکست 4-0 تیم گو اهد ایگلز مقابل رقیبش، خرافشاپ، به درگیری هولیگان های این تیم با بازیکنان و پلیس منجر شد.

در این دیدار که در خانه گو اهد ایگلز برگزار شد، تیم میزبان در حالی با 4 گل شکست خورد که از این بین، سه گل در فاصله 16 دقیقه به ثمر رسید.

این شکست ناامید کننده باعث شد تا تعدادی از هواداران تیم میزبان وارد زمین شده و با ماموران امنیتی درگیر شوند. در مقابل بازیکنان ذخیره و اعضای کادر فنی گو اهد ایگلز هم وارد زمین شدند تا از بازیکنان خودی و حریف محافظت کنند.

اما ورود تعداد بیشتری از هولیگان ها و همین طور ماموران مخفی به زمین، ابعاد بیشتری به این درگیری داد.

پس از این اتفاق، باشگاه گو اهد ایگلز بیانیه ای منتشر کرد که در آن آمده است:" باشگاه گو اهد ایگلز این رفتار گروه کوچکی از تماشاگران در دیدار گو اهد ایگلز-خرافشاپ را محکوم می کند.

به دلیل پرتاب مواد آتش زا، بازی در دقایق ابتدایی برای دقایقی متوقف شد. بعد از بازی، افرادی وارد زمین شدند و به بازیکنان حریف حمله کردند. گو اهد ایگلز عمیقا شرمسار است. باشگاه ما تمام تلاشش را می کند تا با ارزیابی مناسب، اقدام لازم را در مورد کسانی که مسئول این اتفاق هستند، انجام بدهند."

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

 ویدئویی از درگیری هولیگان ها و بازیکنان در لیگ هلند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.