سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف تریاک و مواد محترقه در شهرستان چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۴ هزارو ۱۶۰ عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی یک از سوداگر مرگ در این شهرستان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۴ هزارو ۱۶۰ عدد مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با بیان اینکه مواد مخدر یک عامل مهم مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ منتظری افزود: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود نیز طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: رسیدن به جامعه‌ای آرمانی با جوانانی با نشاط و پویا مستلزم همکاری و تعامل مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شهروندان، خواست: برای پیشگیری از هرگونه ناهنجاری اجتماعی ضمن همکاری با پلیس، در صورت شناسائی عاملان ناامنی در شهرستان، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

تریاک و مواد محترقه کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.