سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشن نیکوکاری در هرمزگان از فردا

جشن نیکوکاری از فردا در سراسر هرمزگان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) هرمزگان گفت:جشن نیکوکاری جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند از فردا در سراسر هرمزگان آغاز می شود.

وی افزود:فردا زنگ نیکوکاری به صورت نمادین در مدرسه شاهد بندرعباس نواخته می شود و کمک های دانش آموزان در مدارس جمع آوری می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) هرمزگان گفت: 120 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی نیز روز پنجشنبه در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

علی الهیاری افزود: روز جمعه نیز در محل های برگزاری نماز جمعه در سراسر استان کمک های مردمی جمع آوری می شود.

وی گفت: مردم هرمزگان می توانند با سامانه تلفنی 0763288 که ویژه استان هرمزگان است و سایت اینترنتی کمیته امداد امام خمینی(ره) صفحه کمیته امداد هرمزگان کمک های نقدی خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) هرمزگان گفت:پارسال دومیلیارد و پانصد میلیون تومان در جشن نیکوکاری استان جمع آوری شد.

الهیاری افزود: مردم هرمزگان از ابتدای سال تاکنون 44 میلیارد تومان به نیازمندان و ایتام استان کمک کرده اند.

وی گفت: صد و بیست هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که هر خانوار از 148 هزار تومان تا 465 هزار تومان مقرری دریافت می کنند.

الهیاری افزود: امسال مجموعا هشتاد و دو میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد هزینه شده است که تا پایان سال بیش از دو هزار و 500 خانوار با توانمند سازی از زیر پوشش کمیته امداد استان خارج می شودند.

انتهای پیام/ف

برگزاری جشن نیکوکاری در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.