سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد در همدان به 75 کیلومتر بر ساعت رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سرعت وزش باد در مناطق شمالی این استان تا 24 ساعت آینده افزایش یافته و در برخی از ساعات به 75 کیلومتر بر ساعت نیز می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حسن باقری شکیب افزود: بیشترین سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در بهار با 50 کیلومتر بر ساعت ثبت شد و در همدان نیز 32 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی اضافه کرد: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری و در برخی از ساعات وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود و روز چهارشنبه نیز احتمال غبار رقیق وجود دارد.

باقری شکیب با بیان اینکه در این مدت تغییرات دمایی محسوسی وجود ندارد افزود: امروز دوشنبه دمای هوا یک درجه سانتیگراد افزایش می یابد و از روز سه شنبه دمای روزانه به دلیل ابرناکی هوا یک تا 2 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته سه درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 15 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

باقری افزود: همچنین نهاوند، اسدآباد و ملایر با 16 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و رزن با یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

انتهای پیام/ د

افزایش وزش باد در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.