سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفر: در مورد تمدید قراردادم فقط حرف شنیدم/العین فوتبال را به خوبی بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد تمدید قراردادم فقط حرف شنیدم و این موضوع هنوز عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با العین امارات گفت: از برگشت به العین بسیار خوشحال هستم. العین تیم و مردم خوبی دارد و من روز‌های موفقی در اینجا داشتم.

خوشحالم تیم العین و برادران عبدالرحمان پیشرفت کردند.

او ادامه داد:وقتی به سال ۲۰۰۹ برگردیم، باید از شیخ حسن و محمد بن طلوع تشکر کنم. خوشحالم تیم العین و برادران عبدالرحمان پیشرفت کردند.

در مورد تمدید قراردادم فقط حرف شنیدم

شفر افزود:در مورد اینکه  قرارداد من در پایان فصل به صورت خودکار تمدید می‌شود خیلی صحبت‌ها را در رسانه‌ها خوانده ام، اما باید بگویم اینگونه نیست و این اتفاق رخ نداده است.

برابر العین با اعتماد به نفس وارد زمین خواهیم شد

سرمربی استقلال تصریح کرد:آماده سازی خوبی داشتیم و امیدوارم آنچه در تمرینات و جلسات آنالیز انجام می‌دهیم، به زمین بازی منتقل کنیم و با اعتماد به نفس وارد زمین خواهیم شد.

دربی تهران بزرگ‌تر از دربی امارات است

شفر افزود: بازی العین را در دربی دیدیم و آنالیز کردیم. دربی اینجا بسیار خوب است، اما دربی ایران با حضور ۹۰ هزار نفر خیلی سخت‌تر و بزرگتر بود. باید ۹۰ دقیقه می‌جنگیدیم و پیروزی در این دیدار به ما اعتماد به نفس داد و امیدوارم فردا با همان اعتماد به نفس در زمین مسابقه برابر العین حاضر شویم.

عمر همیشه به حرف مربیان گوش می‌کند

او در مورد تغییرات العین بعد از دوران حضورش در این تیم گفت:عمر را از گذشته می‌شناسم و خوشحالم که عملکرد او خوب بود و باید بگویم این بازیکن هنگامی که تنها ۱۷ سال داشت با برادرش به تیم ما آمد و اکنون او  راه خود را برای رسیدن به سطح اول آسیا به خوبی طی کرده است. او بازیکنی است که همیشه به حرف مربیان گوش می‌کند و از نظر ذهنی شرایط خوبی دارد. در ملاقات اولم با شیخ به او گفتم بازیکنان محلی برای من مهم هستند و در هر بازی باید ۸ بازیکن اماراتی داخل زمین باشد، زیرا این برای فوتبال امارات مهم است و به همین دلیل بعدا ۶ بازیکن العین در تیم ملی فیکس شدند. ما در استقلال نیز این شرایط را داریم و خیلی خوب با بازیکنان کار می‌کنیم.

همیشه از پیشرفت بازیکنان جوان خوشحال می‌شوم

شفر ادامه داد:در حال حاضر سرور در نشست حضور دارد و به خوبی می‌داند صحبت‌های من چه خواهد بود. همیشه از پیشرفت بازیکنان جوان خوشحال می‌شوم و در استقلال هم موفقیت ما به دلیل کار و روحیه تیمی و تمرین سخت و حرفه‌ای و با تمرکز است.

تیم جدید و با ذهنیت جدیدی هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاثیر ذهنیت منفی از دیدار فصل قبل 2 تیم عنوان کرد: طبیعی است که مردم راجع به این نتیجه صحبت کنند، اما ما تیم جدید و با ذهنیت جدیدی هستیم و فردا برای برد به زمین می‌رویم. همانگونه که سرور گفت برای این دیدار نگرانی نداریم، زیرا تیم خوب و آماده‌ای داریم و اگر همه با صد در صد توان تلاش کنند، شانس بالایی برای کسب برد داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.