سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار وزير نيرو با سفير قرقيزستان صورت گرفت:

آمادگی حضور شرکت های ايرانی در بخش انرژی، آب و کشت فراسرزمينی در قرقيزستان

وزير نيرو در ديدار با سفير قرقيزستان بر توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور تاکيد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پايگاه اطلاع رسانی وزارت نيرو (پاون)، "رضا اردکانيان" وزير نيرو در ديدار عصر امروز (دوشنبه) با "آواز بيک عبدالرزاق" سفير قرقيزستان در تهران، با اشاره به روابط ديرينه دو کشور، بر توسعه همکاری ها در بخش های آب، انرژی و کشت های فرا سرزمينی تاکيد کرد.

رضا اردکانيان با اشاره به اينکه وزارت نيرو از مدت ها قبل آمادگی خود را به منظور تشکيل کميته همکاری مشترک و کميسيون مشترک اقتصادی بين دو کشور ايران و قرقيزستان اعلام کرده است،‌ از سفير قرقيزستان در تهران خواست: با توجه به سابقه ديرينه حضور وی در تهران برای توسعه روابط اقتصادی بين دو کشور اهتمام ويژه ای را مبذول دارد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ايران آمادگی دارد در زمينه های انرژی، آب و کشت های فراسرزمينی با جمهوری قرقيزستان همکاری مشترک داشته باشد و حضور شرکت های دولتی و بخش خصوصی ايرانی در کشور قرقيزستان می تواند کمک موثری به توسعه فعاليت های اقتصادی بين دو کشور داشته باشد.

" آواز بيک عبدالرزاق" سفير قرقيزستان در تهران نيز با ابراز خرسندی از اين دیدار تصريح کرد: قرقيزستان آمادگی دارد تا در زمينه های آب و انرژی با ايران همکاری داشته باشد.

وی ضمن ابراز تمايل به حضور گسترده شرکت های ايرانی در قرقيزستان، خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را در جهت گسترش همکاری های اقتصادی بين دو کشور به کار خواهد گرفت.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
مگر میشود محصولات استراتژیک را در خارج از کشور تولید کرد؟