سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سالیانه ۳/۵ میلیون گردشگر از کاشمر

سرپرست فرمانداری کاشمرگفت: کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان است و سالیانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از این شهرستان بازدید دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مرادعلی احمدزاده سرپرست فرمانداری کاشمردر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر گفت : وظیفه همه مسئولان است که بهترین شرایط ممکن برای حضور زائران و مسافران در شهرستان فراهم کنند؛ هرچند امکانات کم و مشکلاتی وجود دارد، اما هنر مدیریت این است که از کمترین امکانات بیشترین بهره را ببریم.

وی افزود: باید ذهنیت خوبی برای مسافرانی که به شهرستان سفر می‌کنند ایجاد کرد و انتظار داریم هر کدام از مسئولان شهرستان به وظایف خود به خوبی عمل کرده و خدمات مطلوبی ارائه کنند.


احمدزاده ادامه داد: شهرداری کاشمرباید طبق سنوات گذشته زمینه داشتن شهری پاکیزه برای حضور مسافران را فراهم کند و به ارائه خدمات مطلوب بپردازد.


سرپرست فرمانداری کاشمر گفت : باید برای تأمین سوخت مورد نیاز اقدامات لازم صورت گیرد تا در ایام تعطیلات با مشکل و کمبودی مواجه نشویم و نیرو‌های امدادی، شهرداری، آتش‌نشانی و مراکز درمانی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: باید ادارات هرچه سریع‌تر لیست کشیک‌های نوروزی خود را به فرمانداری اعلام کنند.

احمدزاده در ادامه با بیان اینکه در ایام نوروز بازرسی‌هایی انجام می‌شود و عملکرد ادارات مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، افزود: نتایج این ارزیابی در اولین جلسه شورای اداری که بعد از عید برگزار خواهد شد اعلام می‌شود.

انتهای پیام //و. ت

 
 


آمادگی شهرستان کاشمر برای مسافران نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.