سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین ۱۰۰نقطه برای توزیع میوه شب عید در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت:به منظور تنظیم بازار و تامین میوه مورد نیاز در شب عید، ۱۰۰نقطه به صورت غرفه درسطح استان برای توزیع تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: در شهر اردبیل ۲۵ محل و سایر شهرستان ها و بخش ها ۷۵ نقطه برای توزیع میوه با همکاری دستگاه های مرتبط مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و۳۵۰ تن میوه برای شب عید در نظر گرفته شده است گفت:برای امسال سهم استان اردبیل۹۰۰تن پرتقال و ۴۵۰تن سیب در نظر گرفته شده، که عموما از باغات داخل کشور در سردخانه های استان نگهداری می شود.

رئیس جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل با تاکید بر اینکه نظارت لازم از محل های توزیع صورت گیرد افزود: طبق سنوات گذشته باید اکیپ های بازرسی و نظارت در سطح شهر فعال باشند تا ضعف و نارسایی های گذشته تکرار نشود.

حسین زاده با بیان اینکه در ۲۰ اسفند ماه میوه های تنظیم بازار قیمت گذاری می شود گفت: تقریبا یک هفته مانده به سال جدید غرفه های فروش با نظارت کامل و با نصب بنر در نقاط تعیین شده برپا و برای تکریم هم استانی ها فعالیت می کنند که بعد از تحویل سال نو تنها مبادی ورودی های شهر به کار خود ادامه می دهند.

وی با تاکید بر اینکه نباید مردم در تهیه میوه شب عید آزرده خاطر شوند گفت: هماهنگی های لازم بین دستگاه های درگیر در سیستم توزیع اقلام اساسی باید نهایت تلاش خود را بکار گیرند تا به آرامش و آسایش مردم منجر شود.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه عوامل توزیع می توانند با برنامه ریزی دقیق میوه مورد نیاز کارمندان را در محل خدمت ارایه دهند گفت: با این کار از تراکم جمعیت در محل غرفه ها کاسته می شود،حتی در محل نمایشگاه دایمی نیز می توان غرفه هایی برای توزیع میوه و اقلام اساسی برپا کرد.

حسین زاده افزود: باید نحوه و چگونگی توزیع نسبت به سال های گذشته به شکل مطلوب صورت گیرد چرا که نارسایی ها در سنوات گذشته شناسایی شده و برای رفع آن اقدامات اساسی صورت گرفته است.

وی همچنین در مورد نظارت و توزیع سایر اقلام گفت:در آستانه عید نوروز توزیع گوشت گوساله منجمد، تخم مرغ، مرغ منجمد و برنج هندی و تایلندی که مناسب برای مصرف کنندگان باشد در دستور کار قرار دارد.

حسین زاده با یادآوری اینکه دولت به عنوان حمایت از مصرف کنندگان وارد عرصه شده افزود: با بازرسی و نظارت به سیستم بازار می توان رضایت شهروندان و کسبه و بازاریان را جلب کرد.

انتهای پیام/ح

ذخیره 1350 تن میوه شب عید در اردبیل

برچسب ها: میوه شب عید ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.