سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه:

الگوی اقتصاد مقاومتی در استان كرمان پاسخ خود را گرفت/هیچ دغدغه ای برای ماندن ورفتن ندارم

استاندار کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : سعی کرده ایم نگاه عدالتگرايانه در استان داشته باشيم و الگوی اقتصاد مقاومتي در استان كرمان جواب خود راگرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در نشست خبری ، با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه رسانه ها همواره ما را در فصول گرم و سرد همراهی کردند، گفت :در دولت یازدهم چند سیاست را دنبال کردیم که اولین آن این بود که خود را وقف استان کنیم و سعی بر آن داشتم تا با بضاعتمان آنچه که مقدور بود اتفاق بیافتد.


استاندار کرمان با اشاره به اینکه دومین سیاست ما مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت مداری بر اساس قانون اساسی و شرع بوده است، ابراز کرد:توسعه اقتصادی و پایدار جزو انگیزه پدیداری انقلاب اسلامی بود و ما در دولت آن را پیگیری کردیم.
رزم حسینی ادامه داد:توانستیم در استان میتینگ ها و رقابت های سیاسی خوبی برگزار کنیم و انتخابات بدون هیچ گونه دغدغه ای برگزار شد.

وی گفت:در خصوص بروکراسی اداری مثلث توسعه اقتصادی مشکلاتی را داشتیم و این مثلث توانست تمامی ارکان نظام را تحت تاثیر قرار دهد که دارای کارنامه ای است که گزارش کار آن را خواهیم داد.

استاندار ضمن بیان اینکه فضای کسب و کار بهبود یافته و در بحران آب بسیار موفقیت آمیز عمل کرده ایم، بیان کرد:برهمین اساس به دنبال این مسئله هستیم تا با ارتباطات بیشتر با وزیر نیرو الزامات طرح را در کرمان دنبال کنیم.

وی گفت :سعی کرده ایم نگاه عدالتگرايانه در استان داشته باشيم و الگوي اقتصاد مقاومتي در استان كرمان جواب داده است.

استاندار افزود: فضاي كسب و كار استان بهبود پيدا كرده است و وزير نيرو از مدافعان سرسخت طرح همياران اب استان كرمان است و ايشان به دنبال پايلوت كردن اين طرح در كشور هستند.

وی در ادامه افزود: در دولت يازدهم و با همكاري نمايندگان استان در خانه ملت توانستيم بخشي از معوقات كارگران حوزه زغال سنگ را حل كنيم و به دنبال تزريق منابع به اين حوزه هستيم براي رفع كامل مشكل اين حوزه مي باشید.

رزم حسینی بیان داشت :كرمان در خط قرمز آبي از لحاظ كيفيت و كميت قرار دارد و حضور معين هاي اقصادي در استان داوطلبانه بوده و در اين راستا مهم اين است كه مردم توانمند شوند نه اينكه چه كسي اين كار را انجام داده است.

وی ابراز امیدواری کرد: سرعت بيشتري در اقدامات معين های اقتصادی در سال آينده را شاهد باشیم .

مدیر اجرایی استان گفت:علم اقتصاد می‌گوید در استان کرمان به ازای هر مترمکعب آب، ٨٦٠ تومان بهره وری در بخش کشاورزی و ٨٦ هزار تومان بهره وری در بخش صنعت است پس باید استان کرمان به سمت صنعتی شدن حرکت کند، باید به سمت ایجاد پتروشیمی در استان کرمان برویم و به دنبال تامین فاینانس این پروژه هستیم.

وی گفت:در منطقه بافت نیز پتروشیمی راه اندازی خواهیم کرد نمی‌خواهیم جامعه را از روند توسعه باز بداریم و مردم را نگران کنیم.

استاندا رگفت:در دولت یازدهم در حوزه صنعت و معدن در جنوب بسیار خوب عمل کرده است و برای اولین بار کارخانه ذوب مس در سال آینده در جنوب کرمان راه اندازی خواهد شد.

وی  در خصوص ماجرای تغییر مدیر کل صنعت و معدن جنوب استان نیز گفت: وزیر در اداره کل جنوب قصد تغییراتی داشت و، چون اختلافاتی بین وزیر و بنده در انتخاب این مدیر بود فعلا سرپرستی برای این اداره را انتخاب کرده و در سال آینده مدیر قطعی را انتخاب خواهیم کرد.

وی افزود:ما دولت اعتدالی هستیم و کارنامه دولت در حوزه انتصابات کاملا شفاف است و در این دوران خدمت ۳ مرتبه استعفا داده ام و پذیرفته نشده است و هیچ دغدغه‌ای برای ماندن یا رفتن ندارم، زیرا در مقابل اعتماد مردم، آن‌ها کارنامه و کار می‌خواهند نه شعار و حرف که ما سعی کردیم بیشتر عملیاتی کار کنیم.

نشست خبری امروز با حضور استاندارکرمان و معاونین  وی در سالن پیامبر اعظم استانداری و با حضور رسانه‌های مختلف دیداری وشنیداری استان برگزار شد.


انتهای پیام/س

 

رسانه های استان و نشست صمیمی و خبری با استاندار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.