سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی آبادان از مهمانان نوروزی

شهردار آبادان گفت: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده تقریباً ۴ میلیون مهمان نوروزی خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ حسین حمید پورشهردار آبادان شامگاه گذشته در نشست خبری گفت: در بحث ستاد نوروزی ۴ نقطه در سطح شهر مجهز به کمپ نوروزی شده و همچنین ۲۰ الی ۲۵ تاکسی در آن مکان برای خدمات‌دهی ویژه به مسافران و گردشگران نوروزی اختصاص داده‌شده است.

وی افزود: اتوبوس‌های گردشگری برای افزایش خدمات و تأمین امنیت مسافران در دستور کار شهرداری قرارگرفته است و در حال بحث برای استفاده رایگان از مینی‌بوس‌ها در هسته مرکزی شهر هستیم.

شهردار آبادان گفت: برای جلوگیری از ترافیک هسته مرکزی و روان‌سازی از پارکینگ رو بسته مانند اروند پارکینگ‌های روباز دیگر برای سایر نقاط هسته مرکزی شهر استفاده خواهد شد.

حمید پور افزود: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده تقریباً ۴ میلیون مهمان نوروزی خواهیم داشت و ظرفیت کمپ‌های شهرداری بین ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر است.

وی گفت: شهرداری ۱۰۰ میلیارد تومان برای سه ماه با منطقه آزاد تفاهم‌نامه عمرانی و زیرساختی امضا کرد که ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر آن تا انتهای سال ۹۷ برای توسعه فضای سبز و اعتباری به مبلغ ۸۰ الی ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح فاضلاب به شهرداری اختصاص داده می‌شود.

شهردار آبادان گفت: زیرساخت‌های مسکن مهر به مبلغ ۷ میلیارد تومان برای ساماندهی معابر اصلی و فرعی با تفاهم‌نامه مشارکتی شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام /د

حضور 4 میلیون مهمان نوروزی در آبادان

برچسب ها: نوروز ، طرح ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.