سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای میزبانی از زائران راهیان نور

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک از تلاش برای میزبانی و مهیا شدن تمهیدات لازم به جهت پذیرایی از زائران سرزمین نور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احسان کریم‌پور، جانشین فرمانده سپاه اندیمشک گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آموزش و پروش اندیمشک کانکس‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی و زائران راهیان نور در ایام تعطیلات سال نو آماده سازی شده‌اند.

وی افزود: موسسه فرهنگی غدیر اندیمشک نیز جهت تامین راویان برای راهیان نور و یادمان‌ها در اندیمشک اقدامات لازم را انجام خواهد داد و پادگان‌های زین الدین، شهید کلهر، دوکوهه اندیمشک و شهید جعفر زاده جهت اسکان اضطراری مسافران و زائرین راهیان نور آماده سازی شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه بیان کرد: هم چنین تیم های بسیج جهت راه نمایی و اسکان زوار در مسیر تردد شهروندان مستقر خواهند شد و بروشورهلی راهنمایی کاروان نیز در اختیار زائران سرزمین نور قرار خواهد گرفت و هماهنگی جهت ارائه خدمات با بهداشت و درمان در این مدت انجام و نیروی انتظامی نیز گشت های مشترک خود را انجام می دهد.

کریم پور گفت: با مجموعه مصلی حسینیه ها و مساجد و آموزش و پرورش برای اسکان کاروان های راهیان نور دانشجویی و میهمانان نوروزی هماهنگی لازم به عمل امده و تمهیدات لازم اندیشیده و اندیمشک با تمام توان و ظرفیت پذیرای زائران سرزمین نور و میهمانان نوروزی در تعطیلات سال نو است.

انتهای پیام/م

 اندیمشک آماده پذیرایی از زائران سرزمین نور است

 

برچسب ها: راهیان نور ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.