سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات آب گرم محلات و غار نخجیر

مسئولان استان مرکزی مسائل و مشکلات آب گرم محلات و غار نخجیر را بررسی کردند.

  به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در اراک اعضای کارگروه مسائل و مشکلات منطقه گردشگری آب گرم محلات و غار نخجیر استان مرکزی را بررسی کردند.

حسینی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی  در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: تامین آب و برق و گاز و تلفن و همچنین ایجاد مکان‌های بهداشتی برای استفاده گردشگران از ظرفیت درمانی آب گرم محلات از جمله مصوبات این جلسه بود.

حسینی افزود: در این جلسه همچنین ایجاد یک مجتمع تفریحی و گردشگری در منطقه غار نخجیر برای رشد و توسعه و درآمد زایی غار نخجیر از طریق واگزاری زمین به بخش خصوصی و نظارت دستگاه‌های ذیربط بر این مجتمع تصویب شد.

وی اضافه کرد:  ۱۰ کمیته جامع  شامل کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاریها، کمیته برنامه ریزی و آمار، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و در نهایت کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی  برنامه ریزی سفر‌های نوروز ۹۷ استان مرکزی را انجام می‌دهند .

انتهای پیام / ج

نشست برنامه ریزی نوروزی کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی

برچسب ها: نوروز ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.