سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ای اف سی : تراکتور سازی برای کسب اولین امتیاز به میدان می رود

سایت کنفدراسیون فدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های الجزیره امارات و تراکتورسازی نوشت تیم تبریزی به دنبال کسب اولین امتیاز خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛از هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ، تراکتورسازی روز دوشنبه در ورزشگاه بن زاید مهمان تیم الجزیره امارات خواهد بود.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه به استقبال این بازی رفت و با اشاره به دو شکست تراکتورسازی در دو بازی اولش نوشت ،تراکتورسازان در این بازی به دنبال زدن اولین گل و کسب اولین امتیاز خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان هستند.

 

در این گزارش آمده است: الجزیره که دو هفته قبل با نتیجه 2-1 به الاهلی عربستان سعودی ،صدرنشین گروه A ، باخت روز دوشنبه در دیدار با تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه محمد بن زاید به دنبال نتیجه مثبتی خواهد بود.
این تیم اماراتی، الغرافه را 3-2 در مسابقه قبلی خود شکست داد تا به 15 بازی بدون بردش پایان دهد و  اکنون به دنبال ارائه نمایشی قدرتمند در برابر طرفداران خود خواهد بود، هرچند که آنها بدون «امبارک بوسوفا» ی محروم به میدان خواهند رفت.

در عین حال تراکتور سازی با شکست برابر الاهلی در بازی اول و سپس شکست 3-0 برابر الغرافه در هفته دوم در انتهای جدول جای دارد.
تیم ایرانی که محمد ایرانپوریان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، هنوز به دنبال کسب نخستین امتیاز و زدن اولین گل خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان است.

الجزیره و تراکتورسازی آخرین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2016 با هم بازی کرده اند و تیم تبریزی در خانه به پیروزی 4-0 و به دنبال آن در ابوظبی به پیروزی 1 بر 0 دست یافت. آنها در آن سال به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شدند و تیم اماراتی از گردونه رقابت ها حذف شد.
انتهای پیام/


الجزیره- تراکتورسازی از نگاه سایت ای اف سی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.