سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰ هنرجو عضو کیوکوشین در استان بوشهر هستند

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو استان بوشهر گفت: تعداد ۷۰ هنرجو در استان بوشهر عضو رشته کیوکوشین ساکاموتو هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد الماسی‌مقدم ظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله رشته قدرتمند کیوکوشین به‌عنوان مادر ورزش‌های رزمی است.

وی افزود: این رشته از سال ۱۳۹۳ تاکنون در استان بوشهر فعالیت می‌کند و در حال حاضر ۷۰ نفر عضو دارد که در مرکز استان فعال هستند و به دنبال جذب و ساماندهی ورزشکار و هنرجو این سبک در شهرستان‌های استان هستیم.

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو استان بوشهر تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات کاراته کیوکوشین ساکاموتو قهرمانی استان بوشهر بهمن‌ماه در سالن ققنوس (غدیر سابق) با حضور ۷۰ کاراته‌کار برگزار شد و نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

الماسی‌مقدم یادآور شد: با توجه به این‌که استان بوشهر جوانان با استعداد خوبی دارد تاکنون ۱۵ مقام اول تا سوم در اوزان مختلف در رده‌های سنی گوناگون در سطح کشور کسب کرده‌ایم.

وی افزود: استان بوشهر سه مقام بین‌المللی در کارنامه خود دارد و در تلاش هستیم تا فرهنگ‌سازی بیشتری از سوی مسئولین استانی و به‌ویژه رسانه‌ها انجام شود تا بتوانیم این رشته را بیشتر به مردم و به خصوص قشر جوان و نوجوان معرفی کنیم.

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو استان بوشهر گفت: در مسابقات کیوکوشین ساکاماتو به میزبانی استان البرز نماینده استان بوشهر یک مدال طلا و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام/م

70 نفر در استان بوشهر عضو رشته کیوکوشین ساکاموتو هستند

برچسب ها: کاراته ، هنرهای رزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.