سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بمنظور تنظیم بازار؛

واردات بیش از 4 هزار کارتن تخم مرغ به خوزستان

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از واردات 4 هزار و 155 کارتن تخم‌ مرغ به استان بمنظور تنظیم بازار استان خبر داد.

هادی سلامات، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به واردات 4 هزار و 155 کارتن تخم‌ مرغ به استان بیان داشت: تاکنون 2 هزار و 955 کارتن تخم‌ مرغ در خوزستان توزیع شده و حدود یک هزار و 200 کارتن دیگر نیز باقی مانده است و در مرحله توزیع هستند.

وی با بیان اینکه هر کارتن نیز شامل 12 شانه تخم‌ مرغ است، تصریح کرد: در مجموع تاکنون یک میلیون و 500 هزار عدد تخم‌ مرغ وارد استان شده است.

سلامات اذعان داشت: این تخم‌ مرغ‌های وارداتی اکنون توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در حال توزیع در نقاط مختلف استان هستند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان قیمت فروش هر شانه تخم‌ مرغ درب سردخانه را 11 هزار و 300 تومان عنوان کرد و افزود: هر شانه تخم‌ مرغ با قیمت 12 هزار و 600 تومان به دست مصرف کننده می‌ رسد و تقریبا هر کیلوگرم تخم‌ مرغ حدود 5 هزار و 800 تومان است.

این مقام مسئول گفت: این تخم‌مرغ‌ ها از کشور ترکیه وارد شده‌اند و قرار است هر 2 یا 3 روز یکبار یک کامیون تخم ‌مرغ وارداتی به استان وارد و برای بحث تنظیم بازار توزیع گردد.

انتهای پیام/گ

بیش از 4 هزار کارتن تخم مرغ وارد خوزستان شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.