سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند توسعه ورزش‌های همگانی تدوین شد

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت:سند توسعه ورزش‌های همگانی با انجام سه هزار نفر ساعت کار کارشناسی تدوین و در شورای عالی ورزش کشور تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مجد آرا روز یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر افزود: سند توسعه ورزش‌های همگانی در قالب دو جلد کتاب به تمام استان ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.

وی یادآورشد:براساس تاکید رهبر معظم انقلاب استانداران سراسر کشور به عنوان سفیران ورزش همگانی در حوزه محل خدمتی خود معرفی می‌شوند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت:با همت سفیران ورزش‌های همگانی و مدیران استانی، شورای ورزش‌های همگانی در استان‌ها تشکیل می‌شود.

استاندار بوشهر نیز با تاکید بر ضرورت تقویت ورزش‌های همگانی در استان گفت: در همین راستا احداث جاده سلامت به منظور انجام ورزش‌های همگانی در شهر‌های ساحلی استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

عبدالکریم گراوند افزود: استان بوشهر از نظر نشاط اجتماعی در بین سه استان اول کشور قرار دارد و نشاط اجتماعی، ورزش‌های همگانی و سلامت سه موضوعی هستند که با هم ارتباط تنگاتنگی دارند.

وی یادآورشد: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف اجتماعی و ورزشی باید ابزار حرکت در استان را بیشتر کرد.

استاندار بوشهرگفت: باید در شهر‌ها و استان‌های ساحلی کشور، از ظرفیت جذاب ساحل بعنوان یک ظرفیت برای ورزش‌های همگانی استفاده کرد.

گراوند افزود: با توجه به اینکه جامعه امروز بیش از هر چیز به نشاط نیاز دارد در همین راستا تقویت ورزش‌های همگانی یکی از راهکار‌های ایجاد نشاط در جامعه است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش‌های همگانی در استان بوشهر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مکلف هستند درصدی از اعتبارات خود را به نشاط اجتماعی اختصاص دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: سرانه ورزشی استان بوشهر از ۶۴ صدم درصد به یک متر و ۱۴ صدم در دولت تدبیر و امید رسیده است.

احمد بهروزیان فرد افزود: ورزش همگانی از جمله رشته‌های مورد تاکید بوده و انتظار است با معرفی استانداران به عنوان سفیران ورزش همگانی این رشته ورزشی مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

دراین نشست استاندار بوشهر به عنوان سفیر ورزش‌های همگانی در استان معرفی و لوح ویژه به وی اهدا و مدیرکل ورزش و جوانان این استان نیز به عنوان عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی شد.

انتهای پیام/م

تدوین سند توسعه ورزش‌های همگانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.