سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیزمعابر شهرمهریز به ۷ دوربین نظارتی

شهردار مهریز گفت: با هدف افزایش ایمنی معابر با مصوبه شورای ترافیک شهرستان، میادین شهر مهریز به دوربین‏‏های نظارتی مجهز شد.

احمد آخوندی شهردار مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:نظارت تصویری یکی از اصلی‌ترین اجزاء نظارت و کنترل هوشمند حمل و نقل و ترافیک است و از مهم ‎‎‌ترین اهداف این طرح نیز کنترل ترافیک، ثبت تخلفات رانندگان، کنترل مستمر و شبانه ‎‎ روزی امنیت در مسیر‌ها و خیابان ‎‎‌های شهر مهریز است.

احمد آخوندی تصریح کرد:باید نظارت تصویری در شهر به حداکثر رسیده تا بار رصد کامل معابر شهری، وضعیت ترافیک و کنترل تخلفات شهری کنترل شود که شهرداری در این زمینه بالغ بر ۲۲ تومان اعتبار هزینه کرده است واین دوربین ‎‎‌ها در میادین شهید صدوقی، امام حسین (ع)، فاطمیه، پرستار، معلم، توحید و سیدالشهدا (ع) نصب شده است.

وی افزود: تعداد پنج عدد دوربین نظارتی دیگر هم در دست اقدام است که در میدان امام رضا (ع)، میدان مفتح، میدان شهدای گمنام، میدان ۱۲ دی و میدان ولیعصر نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:البته این دوربین ‎‎‌ها در حال حاضر برای لحاظ جرائم رانندگی مورد استفاده قرار نمی‏گیرد، ولی با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی در سال جدید در این رابطه نیز فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ا

افزایش ایمنی معابرشهرمهریز با نصب دوربینهای نظارتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.