سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بزرگترین محموله بذرخشخاشِ کشور در سیستان و بلوچستان +عکس

نیرو‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران مستقر در سیستان وبلوچستان موفق به کشف بزرگترین محموله بذر خشاش کشور در مناطق مرکزی شهر زاهدان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از  روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه؛ در پی تماس‌های تلفنی شهروندان با ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان (۱۱۴) و اشراف اطلاعاتی مناسب سربازان گمنام این سازمان مبنی بر تردد خودرو و برخی افراد مشکوک در مناطق مرکزی شهر زاهدان، رصد و پیگیری این موضوع در دستور کار جدی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه پس از تحقیق، بررسی و تایید اخبار مردمی، در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند بیش از ۱۳ تن بذرِ خشخاش که در یکی از انبار‌های شهرستان زاهدان دپو شده بود را کشف و ضبط کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: این محموله از لحاظ میزان و حجم در سطح کشور بی سابقه و جزو بزرگترین محموله‌های کشف شده است که در پی این عملیات موفقیت آمیز، شماری از قاچاقچیان نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه و سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر عزم جدی رزمندگان و سربازان گمنام اطلاعات سپاه بر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، از همکاری و اطلاع رسانی صمیمانه شهروندان بصیر و فهیم استان با ستاد خبری ۱۱۴ قدردانی کردند.

انتهای پیام/ع

کشف بزرگترین محموله  بذرخشخاشِ  دراستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.